Zyber Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Vem är Donald Love nu igen? I Vice City ser man honom bara en gång, och det är i ett uppdrag som man får hos Avery. Donald sitter i limon när man tar uppdraget. Men i GTA3 kunde man göra uppdrag åt honom. Han fanns på Staunton Island. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Det är han som ska hålla käften när du och Avery Carrington snackar ( donald anteknar bara ltie ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krille_07 Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Mannen på bilden är Sonny Forelli...jag vet de och jag har läst de....det är ju inte ens likt tommy ffs.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Det är han som ska hålla käften när du och Avery Carrington snackar ( donald anteknar bara ltie ) Haha just de! Jag har inte kommit så långt i GTA3 så jag har inte fått hans uppdrag än.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Det är defenitivt sonny... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rabbit_man Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 Det är Sonny! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 jag ska samla bevis.,....återkommer kanske ikväll..sitter i skolan just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts