Mikolan Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload6/vercettieller.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 ja har funderat på samma sak sen ja börja spela!! ja vet allvarligt inte men kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload6/vercettieller.gif nä... det är väl han som Candy besöker någon gång i spelet... där man ska ta en bild med kameran! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mange Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 nä... det är väl han som Candy besöker någon gång i spelet... där man ska ta en bild med kameran! Nej det är det inte!!!!!! Jag tror det är vercetti!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 16 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Det e samma kostym som vercetti har tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mange Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Det e samma kostym som vercetti har tror jag. Det tror jag med den fula kostymen som måste ha i ett uppdrag nån gång i början! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Det är nog Donald Love, eller Mr.Black!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Det är nog Donald Love, eller Mr.Black!? Varför skulle det vara Donald Love? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Det är Sonny Forelli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 de é inte vercetti iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Teddy_ponken Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 han set ut prick som tony ib scarface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Är nästan säker på att det är Sonny! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Jepp. Det är Sonny. Står på Codename Vice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 nää, det är väl tommy?,, soiree är inte fult, jag brukar oftast ha på de kläderna..gillar dem och de är sköna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Det är Sonny... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Det är nog Donald Love, eller Mr.Black!? Vem är Mr. Black? Han som man tar telefonuppdrag från eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 jaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Det är sonny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Är nästan säker på att det är Sonny! ja det tror jag med. jag tror inte att de är donald love. han är ju bara med en gång i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Vem är Donald Love nu igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts