Basse Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Min bästa film jag sett är Gladiator, du vad betyder det du har skrivit övanför??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Såna här frågor är ju i stort sett omöjliga att svara på, men en av de bästa filmerna jag sett är helt klart Pulp Fiction! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Håller mig till samma som förrut. Blue Streak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vampire Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 vet inte menn skräck filmer gillar jag bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Håller mig till samma som förrut. Blue Streak Tada en Blue Streak (ett skämt bara): http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload6/kyob1450a.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Håller mig till samma som förrut. Blue Streak BigBear, du har bra smak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maden Las Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Lätt CKY 4 Latesta and Greatest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Full metal jacket, men jag har också hört att apocalyps now ska vara väldigt bra (och lite grym). Men en av dem sämsta filmer jag har sett är Windtalker med Nicolas Cage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 BigBear, du har bra smak , älskar den filmen, har vart min favorit sen jag såg den på bio 1999 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 (redigerad) Halloween (1978) Länk! Redigerad 17 augusti, 2003 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Typ Gudfadern 1, eller Pulp Ficiton Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 barba pappa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Bruce Allmighty :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Bruce Allmighty :"> den suger ju... jim är inte alls lika bra som han har varit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Pulp Fiction & Full Metal Jacket. Apocalypse now Redux suger, trodde den skulle vara bättre...den är bara bra i första halvan av filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Hmm, svårt att säga vilken som är bäst, men några bra är: The Rock The Matrix (även Reloaded) Det finns bättre, men jag kan inte komma på några just nu. Men det finns en till, som inte är en film, utan ett spel som har lika bra story som en film. Kan någon gissa vilket spel jag menar? Metal Gear Solid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 1. GhostShip ( en av dom bästa jag sett ). 2. Terminator 2 3. hm... jackass the movie () Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Men det finns en till, som inte är en film, utan ett spel som har lika bra story som en film. Kan någon gissa vilket spel jag menar? Metal Gear Solid! Helt rätt! Metal Gear Solid 1 och 2 är bäst Annars när det gäller filmer är det nog: Sagan om ringen filmerna James Bond filmerna Terminator 2 Det finns fler men jag kan inte komma på fler... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 den suger ju... jim är inte alls lika bra som han har varit Men då hade jag ju inte sett Matrix (ett) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts