Hultenius Skrivet 9 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2002 Jag har konverterat rollspelsforumet till ett spamforum nu. I spamforumet bör ni lägga trådar som leder till långa diskussioner eller som är helt oviktiga. Att definera någon klar gräns mellan offtopic och spamforumet är dock svårt men ni kommer nog se att jag kommer flytta en del trådar. Sist så vill jag påminna att Invision Board 1.1 snart är klart och kommer antagligen någon gång på den senare delen av nästa vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2002 Jag har konverterat rollspelsforumet till ett spamforum nu. I spamforumet bör ni lägga trådar som leder till långa diskussioner eller som är helt oviktiga. Att definera någon klar gräns mellan offtopic och spamforumet är dock svårt men ni kommer nog se att jag kommer flytta en del trådar. Sist så vill jag påminna att Invision Board 1.1 snart är klart och kommer antagligen någon gång på den senare delen av nästa vecka. mycket bra. vad bilr det några stora uppdateringar i 1.1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 9 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2002 Det är mycket nytt... jag kan inte nämna allt men det är runt 100 st förbättringar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2002 Det är mycket nytt... jag kan inte nämna allt men det är runt 100 st förbättringar... ok. nåt som vi "members" kommer märka av? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2002 <-----kolla bara vanlig "member" igen.....hehe.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 9 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2002 <-----kolla bara vanlig "member" igen.....hehe.... Japp nu e de slut på rollspelen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2002 Japp nu e de slut på rollspelen... Öööööhhh, kan inte jag få bli SpamAdmin då!?! JAG VILL BLI ADMIN!!!!! GAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!! Och rollspelet år inte riktigt slut... Min djungel tråd har inte börjat än... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 9 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2002 Öööööhhh, kan inte jag få bli SpamAdmin då!?! JAG VILL BLI ADMIN!!!!! GAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!! Och rollspelet år inte riktigt slut... Min djungel tråd har inte börjat än... Har nån visat intresse??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2002 Nae, men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2002 Jag vill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 18 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2002 Öööööhhh, kan inte jag få bli SpamAdmin då!?! JAG VILL BLI ADMIN!!!!! GAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!! Och rollspelet år inte riktigt slut... Min djungel tråd har inte börjat än... Jag kan förstå att du vill vara admin men "SPAMADMIN"! Komigen stellan, t.o.m. du borde fatta att det inte e en sån fin titel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2002 Jag kan förstå att du vill vara admin men "SPAMADMIN"! Komigen stellan, t.o.m. du borde fatta att det inte e en sån fin titel. Eee, jooo!!! Ordet Admin är ju med!!!! Det klingar fan bättre än mijadär för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 18 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2002 (redigerad) Sist så vill jag påminna att Invision Board 1.1 snart är klart och kommer antagligen någon gång på den senare delen av nästa vecka. Har 1.1 släppts än? Eller har Du ej haft tid att uppgradera? BOT Redigerad 22 juni, 2006 av [B][O][T] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 18 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2002 Det verkar som om det kommer ta ytterliggare en vecka innan IBF 1.1 släpps, dom bara skjuter fram datumet hela tiden.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2002 Det verkar som om det kommer ta ytterliggare en vecka innan IBF 1.1 släpps, dom bara skjuter fram datumet hela tiden.... synd längtar verkligen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Ja med.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts