Absurd Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 jag kan inte inportera bilarna från Vice City... till Zmodeöer... jag vet att det skall finnas nån mapp i forumet... men jag hittar den inte. kan nån bara säja hur jag skall gjöra... det var väll nått med nått filter.. jag har iaf nått DFF filter på min dator, funkar ändå inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Filtret ska finnas på ZMODELER's hemsida. Kolla här. Jag hittade det inte nu men det ska vara där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 16 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 jag har det filtret tror jag... men vilekt Zmodeler skall jag använda ? vilket skall filtret vara till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Hmm, skumt! Filtret fanns på sidan för bara några dagar sedan... Nåja, gå in i min topic med mapping guiden så finns en länk som fortfarande fungerar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts