Jump to content

VC stuntfilm

moname
 Share

Recommended Posts

Här om dagen satt jag och mina kompisar och chattade på IRC utan att ha något speciellt att göra. Och då helt plötsligt fick jag den brilljanta idèn(efter att för några veckor sedan sett tävlingen som fanns här på gtasajten) att vi skulle göra vars en VC stuntfilm och ha en liten tävling. Så vi sa det att man har tills på natten på sig att göra klart den och man fick inte använda några direkta fusk som underlättade det för en.

Dessvärre så tog jag och en annan av oss tre lite längre tid på oss och fick inte klart det förens dagen därpå.

Här är iallafall vinnarfilmen i "No skillz" tvälingen som förövrigt är gjort av mig.

Vice City - Full Throttle(contribution to the No-Skills-Comp)

Tyvärr så ser alla slowmotions i filmen helt fucked up ut för adobe premiere hade för lite frames att jobba med och jag orkade inte göra om klippen eftersom att jag hade rätt brottom med att få ihop filmen. Låg ju lite över tidslinjen :/

Så ni får tåla lite hack på vissa ställen och dessvärre rätt så stora hack på andra.

Men overall så blev den rätt bra. Tycker dock att jag kunde gjort det bättre. Aja, hoppas att ni GTA freaks får en lika rolig stund med min första GTA stuntfilm som jag får när jag ser andras.

Glömde att tillägga, filmen är encodad som SVCD.

Redigerad av moname
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här om dagen satt jag och mina kompisar och chattade på IRC utan att ha något speciellt att göra. Och då helt plötsligt fick jag den brilljanta idèn(efter att för några veckor sedan sett tävlingen som fanns här på gtasajten) att vi skulle göra vars en VC stuntfilm och ha en liten tävling. Så vi sa det att man har tills på natten på sig att göra klart den och man fick inte använda några direkta fusk som underlättade det för en.

Dessvärre så tog jag och en annan av oss tre lite längre tid på oss och fick inte klart det förens dagen därpå.

Här är iallafall vinnarfilmen i "No skillz" tvälingen som förövrigt är gjort av mig.

Tyvärr så ser alla slowmotions i filmen helt fucked up ut för adobe premiere hade för lite frames att jobba med och jag orkade inte göra om klippen eftersom att jag hade rätt brottom med att få ihop filmen. Låg ju lite över tidslinjen :/

Så ni får tåla lite hack på vissa ställen och dessvärre rätt så stora hack på andra.

Men overall så blev den rätt bra. Tycker dock att jag kunde gjort det bättre. Aja, hoppas att ni GTA freaks får en lika rolig stund med min första GTA stuntfilm som jag får när jag ser andras.

En grej, ni skulle använt ViceGxt för att få bort all text som var med (Speciellt Replay, irriterande med den som blinkar hela tiden) :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The kille, du måste ha en SVCD codec.

Mikolan. Oho, vart får man tag på detta? Vice Gtx.

Och vad är det för wheelies din polare gör?

Doubble wheelies med bil eller?

han gör wheelies med alla motorcyklar (freeway,angel,pcj600,sanchez,faggio) stoppies på 12 sek (!) med pjc600, mm.

ViceGxt:

http://www.gtasajten-storage.com/gtavc/fil...ler/vicegxt.zip

Öppna American.gxt i TEXT mappen, leta rätt på Replay och ta bort texten.

Redigerad av Mikolan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:wacko:;);):wub::wub::(;) (:!!!:)

Byt namn på filmen genast!!! den bryter mot lagar.

LucasFilm Games har gjort ett gammalt spel som heter Full Throttle!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelar ingen roll att de har gjort ett spel som heter det. De har inte patent på namnet ändå. Dessutom så tjänar jag inga pengar på min film så även om de hade haft det så bryter jag inte mot några lagar.

Anyway, tjockisen sitter på BBB så han har väll råkat få ett annat IP på sin server. Ska försöka fixa en ny länk.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor