Blaque Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Det måste vara en lögn, han drack aldrig alkohol.. eller ngt sådant... Jag tror du ljuger,, och vad är TT spektra för ngt..?? www.ttspektra.se TT (Tidningarnas Telegrambyrå) är ju Sveriges enda nyhetsbyrå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Men jag ska maila FOX inatt och kolla upp detta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Efter att ha besökt ett antal Simpsons sajter(som uppdaterat senast idag)har jag för mig själv konstaterat att det är ett elakt rykte(Där den som började sprida ryktet bör hängas!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Jo samma här.. Och borde det inte stå ngt om detta på deras officela hemsida också?? Men det gör det ju inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 (redigerad) Jo samma här.. Och borde det inte stå ngt om detta på deras officela hemsida också?? Men det gör det ju inte.. Jo, om det är sant så lär det ju stå! Vilken schock jag först fick när jag läste detta... Redigerad 16 augusti, 2003 av TobbeH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Jo samma här.. Och borde det inte stå ngt om detta på deras officela hemsida också?? Men det gör det ju inte.. Finns väl inga nyheter på den officiella hemsidan? Den är rätt värdelös, finns mest till för att sälja grejerna i Simpsons-butiken... Men jag tror också att detta är ett falskt rykte, en uppgift på ett forum är väl inte det mest tillförlitliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Finns väl inga nyheter på den officiella hemsidan? Den är rätt värdelös, finns mest till för att sälja grejerna i Simpsons-butiken... Men jag tror också att detta är ett falskt rykte, en uppgift på ett forum är väl inte det mest tillförlitliga. Fast om en av rösterna har dött, tror jag även den officiella hemsidan skulle skriva nått!!!(Vilket så inte är fallet!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Hahahaha, hur ofta händer inte detta? Andre gången på kort tid som detta händer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Hahahaha, hur ofta händer inte detta? Andre gången på kort tid som detta händer Andra gången på kort tid som han dött??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Andra gången på kort tid som han dött??? Jag tror han menade att någon skrev att någon kändis hade dött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maden Las Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! varför varför varför varför!!!!!!! nej snälla!!!! FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!! okay nu är jag lungn!! "Tecknad serie hotas av nedläggning. Den satiriska tv-serien The Simpsons hotas av nedläggning sedan rösten till en utav huvudkaraktärerna, Homer Simpson, hittats död i sitt hem utanför San Diego, CA. Dan Castellaneta avled enligt polisuppgifter av överdos till följd av en längre tids missbruk. "Det hela är mycket tragiskt, just nu har all planering av framtida episoder och säsonger lagts på is. Vi vet just nu inte huruvida det är möjligt att fortsätta utan honom." säger William Goldmire, talesman för FOX Network. Dan Castellaneta gjorde förutom Homer Simpsons röst även rösterna åt Krusty the Clown, Grampa Simpson, Barney Gumble, Mayor Quimby och Groundskeeper Willie. TT Spektra." Även om simpsons fortsätter kommer det helt tappa sin charm... lite info http://www.imdb.com/Name?Castellaneta,%20Dan NEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!! Varför!!!!!!!!!!!! :'( :'( :'( Fyfaaan!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Jag tror han menade att någon skrev att någon kändis hade dött. Därför folk kanske ska kolla upp saker lite mer innan det blir panik, t.ex. om att Bush skulle stänga ner download.com vilket han inte alls kan göra. Och nu denna gången, kolla gärna upp någon annanstans innan ni postar katastrofer Menar inte att låta sur, bara rättande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 NEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!! Varför!!!!!!!!!!!! :'( :'( :'( Fyfaaan!!!!!!!! Har du uppmärksammat det som skrivits i den här topicen efter det inlägget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Hmm verkar som han inte har gjort det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 (redigerad) HOPPAS VERKLIGEN INTE DETTA STÄMMER! :'( .... förlåt om jag drar upp gamla minnen men, D'oh *EDIT* på http://www.imdb.com/Name?Castellaneta,+Dan står det bara birthday, inte när han dog! Redigerad 17 augusti, 2003 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Det hela är nog ett rykte.. Verken i Aftonbladet eller på CNN.. Borde ju stått nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Som ni ser får vissa människor panik, hm.. kanske också ska göra en nä seriöst så ser ni hur det blir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 jag tittar inte på simpsons...tycker inte om tecknat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 jag tittar inte på simpsons...tycker inte om tecknat... "Tycker inte om tecknat"... Det är ungefär som att säga att man inte tycker om amerikansk film, det finns extremt många olika sorter/varianter/vad-du-vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 "Tycker inte om tecknat"... Det är ungefär som att säga att man inte tycker om amerikansk film, det finns extremt många olika sorter/varianter/vad-du-vill. kan inte påsta att de finns så många varianter tecknat film... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts