Danne Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! NEJ!!! varför varför varför varför!!!!!!! nej snälla!!!! FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!! okay nu är jag lungn!! "Tecknad serie hotas av nedläggning. Den satiriska tv-serien The Simpsons hotas av nedläggning sedan rösten till en utav huvudkaraktärerna, Homer Simpson, hittats död i sitt hem utanför San Diego, CA. Dan Castellaneta avled enligt polisuppgifter av överdos till följd av en längre tids missbruk. "Det hela är mycket tragiskt, just nu har all planering av framtida episoder och säsonger lagts på is. Vi vet just nu inte huruvida det är möjligt att fortsätta utan honom." säger William Goldmire, talesman för FOX Network. Dan Castellaneta gjorde förutom Homer Simpsons röst även rösterna åt Krusty the Clown, Grampa Simpson, Barney Gumble, Mayor Quimby och Groundskeeper Willie. TT Spektra." Även om simpsons fortsätter kommer det helt tappa sin charm... lite info http://www.imdb.com/Name?Castellaneta,%20Dan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jontemad Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 NEJ!!! VARFÖR!!! VARFÖR!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kraten Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 (redigerad) Tittar inte så på the simpsons , då jag bara har tillgång till Svt 1 och 2 samt tv4 . Redigerad 16 augusti, 2003 av Icefl0wer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 fan de som va ett av mina favorit pogram. de kommer antagligen en ny röst som suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 (redigerad) inga roliga nyheter, om de nu é sant och att serien ska fortsätta så tycker jag dom inte ska ersätta homers röst, de blir bara fult och fel... *edit var står de att han é död? Redigerad 16 augusti, 2003 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 det går att fixa med dagens teknologi hon som gjorde cartmans röst i SP har varit död ett bra tag vad jag vet... men det är endå synd :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 fan de som va ett av mina favorit pogram. de kommer antagligen en ny röst som suger lär ju ska va de. :'( lr så gör dom inga fler program......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 INgen kan prata lika homer. Dan Castellaneta, var den enda.. RIP..Dan Castellaneta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hardcore Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Men vart i helvete står det att han är död? Har sökt och sökt efter sidor, men inte en enda har skrivit om detta? Så för mig förblir det rykten ett tag till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geezus Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 det går att fixa med dagens teknologi hon som gjorde cartmans röst i SP har varit död ett bra tag vad jag vet... men det är endå synd :'( Det är antingen Matt eller Trey som gör rösten till Cartman, kommer inte ihåg vem men de lever båda två iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Det är antingen Matt eller Trey som gör rösten till Cartman, kommer inte ihåg vem men de lever båda två iaf. var det inte någon kärring förut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Men vart i helvete står det att han är död? Har sökt och sökt efter sidor, men inte en enda har skrivit om detta? Så för mig förblir det rykten ett tag till. Hittar inte heller något om detta någonstans, undrar om det verkligen stämmer? Det har ju förut skrivits i bl.a. Aftonbladet att the Simpsons ska läggas ner fast det inte alls stämmer. Vart har du läst det här Danne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 16 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 jo jag gick in på www.superplay.se och där fanns det en tråd där stog det. och tråden heter "läs och gråt" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geezus Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 var det inte någon kärring förut? Tror jag inte. SP killarna började ju göra SP hemma eller något. Det är Trey Parker som gör rösten till Cartman. Kolla på filmen BASEketball så kommer du känna igen en del röster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Om det nu är sant är det fruktansvärt.. :'( Hoppas det är rykten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Det står inget på FOX så det är nog inte sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 jo jag gick in på www.superplay.se och där fanns det en tråd där stog det. och tråden heter "läs och gråt" Man ska inte lita på okända i forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hardcore Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Nu är falska ryktet på superplay.se låst. Så ingen kan kommentera längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 får inte vara sant. inget kan slå hans DOH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Det måste vara en lögn, han drack aldrig alkohol.. eller ngt sådant... Jag tror du ljuger,, och vad är TT spektra för ngt..?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts