GiZmo Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 detta kommer upp när jag försöker regga mig: Could not insert data into users table DEBUG MODE SQL Error : 1064 You have an error in your SQL syntax near ''1', user_level, user_allow_pm, user_active, user_actkey) VALUES (9, 'Mr. Ya' at line 1 INSERT INTO phpbb_users (user_id, username, user_regdate, user_password, user_email, user_icq, user_website, user_occ, user_from, user_interests, user_sig, user_sig_bbcode_uid, user_avatar, user_avatar_type, user_viewemail, user_aim, user_yim, user_msnm, user_attachsig, user_allowsmile, user_allowhtml, user_allowbbcode, user_allow_viewonline, user_notify, user_notify_pm, user_popup_pm, user_timezone, user_dateformat, user_lang, user_style, user_gender, '1', user_level, user_allow_pm, user_active, user_actkey) VALUES (9, 'Mr. Yalla', 1061106626, '1e0693ccec9446b63caf8bfbe29e4993', 'leo.a@telia.com', '', '', 'Student', 'Sverige', 'Fotboll', '/Mr. Yalla, på Gtasajten: Gta_fan1...', '873dc7ffff', '', 0, 0, '', '', 'leo.a@telia.com', 1, 1, 0, 1, 1, 0, 1, 1, 2, 'd/m-Y H:i:s', 'swedish', 1, 0, 1, 1, '') Line : 535 File : /home/virtual/site37/fst/var/www/html/forum/includes/usercp_register.php ja.. vet inte vad som e fel.. skriv det på forumet.. du e medlem allafall hände så för mig också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 men jag kan inte logga in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 ahh det är fixat men jag har fortfarande en mikro bugg med Deg systemet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 (redigerad) Ett jäkla stort utbud av smilies menar du väl! + Inte bara smilies, utan t.ex... nej, regga dig så får du veta! - MEN DU BLIR GARANTERAT INTE MISSNÖJD!!! http://invisionfree.com:54/19/132/emo/nic_eggheadhairside.gif Egghead här reggade sig igår! Hör vad han har att säga: "Alltså, N0llans forum knäcker min äggskalle! Spamma hur mycket du vill och smilies i massor!" Regga dig nu och du får en Mac-10 som välkomstpremie! Det där med att spamma hur mycket som helst är en lögn. På n0llans är det inte lika stränga regler som t.ex. här på GTAsajten men spam accepteras inte. Okej vi har ett spamforum på n0llans men det är till för mindre seriösa diskussioner (t.ex. om favoritsmilies). Dessutom har vi Hitta Bilden, Personen under mig, gissa skådisen, datorforum, musikforum, skojforum, och om ni har tur kan ni kanske bli förmånsmedlemmar och då får ni tillgång till väldigt "speciella" forum. Samtliga forum har flera underkategorier. Dessutom ska ni komma ihåg att det här är inget forum med 10 användare, nej vi har när jag skriver detta *trumvirvel* 74 medlemmar! Det är kanske inte så många jämfört med GTAsajten men de flesta är aktiva. De flesta användare är från GTAsajten btw. JOIN NOW! Redigerad 17 augusti, 2003 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vampire Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Det där med att spamma hur mycket som helst är en lögn. På n0llans är det inte lika stränga regler som t.ex. här på GTAsajten men spam accepteras inte. Okej vi har ett spamforum på n0llans men det är till för mindre seriösa diskussioner (t.ex. om favoritsmilies). Dessutom har vi Hitta Bilden, Personen under mig, gissa skådisen, datorforum, musikforum, skojforum, och om ni har tur kan ni kanske bli förmånsmedlemmar och då får ni tillgång till väldigt "speciella" forum. Samtliga forum har flera underkategorier. Dessutom ska ni komma ihåg att det här är inget forum med 10 användare, nej vi har när jag skriver detta *trumvirvel* 74 medlemmar! Det är kanske inte så många jämfört med GTAsajten men de flesta är aktiva. De flesta användare är från GTAsajten btw. JOIN NOW! du ljuger. man blir bara förmånsmedlem om man blev medlem bland dom 50 första. så det så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Du ska inte kommentera sånt som du inte vet ngt om Vampire... Vem som helst kan bli förmånsmedlem på n0llans men man måste göra nåt, precis som på andra forum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Vad jag har förstått är "n0llans forum" ett anti-gtasajten forum? Dessutom är det gott om dubbelmoral där ser jag... När jag kollade igen en viss topic med namnet "Vardagssnack" (...) hittade jag detta. Ni har inte funderat på en chatkanal istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Vad jag har förstått är "n0llans forum" ett anti-gtasajten forum? Dessutom är det gott om dubbelmoral där ser jag... När jag kollade igen en viss topic med namnet "Vardagssnack" (...) hittade jag detta. Ni har inte funderat på en chatkanal istället? fan va moget fast iofs så bryr jag mig verkligen inte så länge dom inte är här. Dom får väl hålla sig i sitt territorium o spamma å mycke dom vill. Då behöver ju inte vi klaga faktiskt (förutom det där att det är ett anti-gtasajten forum vilket det är, det är lite dålig stil av dom att skriva nedlåtande grejer om gtasajten ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 ehhehe, såg ju lite... onormalt beteénde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 (redigerad) ehhehe, såg ju lite... onormalt beteénde håller med. gtasajten är bättre, men jag är medlem där. ska bara testa några saker här Redigerad 17 augusti, 2003 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Vad jag har förstått är "n0llans forum" ett anti-gtasajten forum? Dessutom är det gott om dubbelmoral där ser jag... När jag kollade igen en viss topic med namnet "Vardagssnack" (...) hittade jag detta. Ni har inte funderat på en chatkanal istället? Jag kan inte påverka vad admin sitter och skriver och tycker på n0llans. Personligen är jag inte anti-gtasajten... Jag rekommenderar bara ett forum som jag anser vara bra vilket denna topic handlar om. Och som sagt var, det är mindre stränga regler där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 räker det inte med detta forum ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 räker det inte med detta forum ? Tycker jag också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vampire Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Du ska inte kommentera sånt som du inte vet ngt om Vampire... Vem som helst kan bli förmånsmedlem på n0llans men man måste göra nåt, precis som på andra forum... märkte det när jag skrivit inlägget så läste jag reglerna där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Joina n0llans! se min signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vampire Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 VEMS FORUM E DET??????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 märkte det när jag skrivit inlägget så läste jag reglerna där OK, no problem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 ahh bara mitt forum som är lika seriöst som detta då typ..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 (redigerad) Lol vad ni smutskastar varandra på forumet, läste nyss om skribbs senaste attack. Fast senaste psoten om gtasajten och hultan är bra.. Redigerad 17 augusti, 2003 av Sirius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts