Jump to content

Forumz?

Kraten
 Share

Recommended Posts

detta kommer upp när jag försöker regga mig:

Could not insert data into users table

DEBUG MODE

SQL Error : 1064 You have an error in your SQL syntax near ''1', user_level, user_allow_pm, user_active, user_actkey) VALUES (9, 'Mr. Ya' at line 1

INSERT INTO phpbb_users (user_id, username, user_regdate, user_password, user_email, user_icq, user_website, user_occ, user_from, user_interests, user_sig, user_sig_bbcode_uid, user_avatar, user_avatar_type, user_viewemail, user_aim, user_yim, user_msnm, user_attachsig, user_allowsmile, user_allowhtml, user_allowbbcode, user_allow_viewonline, user_notify, user_notify_pm, user_popup_pm, user_timezone, user_dateformat, user_lang, user_style, user_gender, '1', user_level, user_allow_pm, user_active, user_actkey) VALUES (9, 'Mr. Yalla', 1061106626, '1e0693ccec9446b63caf8bfbe29e4993', 'leo.a@telia.com', '', '', 'Student', 'Sverige', 'Fotboll', '/Mr. Yalla, på Gtasajten: Gta_fan1...', '873dc7ffff', '', 0, 0, '', '', 'leo.a@telia.com', 1, 1, 0, 1, 1, 0, 1, 1, 2, 'd/m-Y H:i:s', 'swedish', 1, 0, 1, 1, '')

Line : 535

File : /home/virtual/site37/fst/var/www/html/forum/includes/usercp_register.php

:P

ja.. vet inte vad som e fel.. skriv det på forumet.. du e medlem allafall hände så för mig också ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett jäkla stort utbud av smilies menar du väl!

+ Inte bara smilies, utan t.ex... nej, regga dig så får du veta!

- MEN DU BLIR GARANTERAT INTE MISSNÖJD!!!

Egghead här reggade sig igår! Hör vad han har att säga:

"Alltså, N0llans forum knäcker min äggskalle! Spamma hur mycket du vill och smilies i massor!" Regga dig nu och du får en Mac-10 som välkomstpremie!

Det där med att spamma hur mycket som helst är en lögn. På n0llans är det inte lika stränga regler som t.ex. här på GTAsajten men spam accepteras inte.

Okej vi har ett spamforum på n0llans men det är till för mindre seriösa diskussioner (t.ex. om favoritsmilies). Dessutom har vi Hitta Bilden, Personen under mig, gissa skådisen, datorforum, musikforum, skojforum, och om ni har tur kan ni kanske bli förmånsmedlemmar och då får ni tillgång till väldigt "speciella" forum. ^_^ Samtliga forum har flera underkategorier. Dessutom ska ni komma ihåg att det här är inget forum med 10 användare, nej vi har när jag skriver detta *trumvirvel* 74 medlemmar! ;) Det är kanske inte så många jämfört med GTAsajten men de flesta är aktiva. De flesta användare är från GTAsajten btw.

army-fam_132015_8.jpg

JOIN NOW!

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där med att spamma hur mycket som helst är en lögn. På n0llans är det inte lika stränga regler som t.ex. här på GTAsajten men spam accepteras inte.

Okej vi har ett spamforum på n0llans men det är till för mindre seriösa diskussioner (t.ex. om favoritsmilies). Dessutom har vi Hitta Bilden, Personen under mig, gissa skådisen, datorforum, musikforum, skojforum, och om ni har tur kan ni kanske bli förmånsmedlemmar och då får ni tillgång till väldigt "speciella" forum. ^_^ Samtliga forum har flera underkategorier. Dessutom ska ni komma ihåg att det här är inget forum med 10 användare, nej vi har när jag skriver detta *trumvirvel* 74 medlemmar! ;) Det är kanske inte så många jämfört med GTAsajten men de flesta är aktiva. De flesta användare är från GTAsajten btw.

army-fam_132015_8.jpg

JOIN NOW!

du ljuger.

man blir bara förmånsmedlem om man blev medlem bland dom 50 första. så det så

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad jag har förstått är "n0llans forum" ett anti-gtasajten forum?

Dessutom är det gott om dubbelmoral där ser jag...

När jag kollade igen en viss topic med namnet "Vardagssnack" (...) hittade jag detta.

Ni har inte funderat på en chatkanal istället? -_-

fan va moget ^_^ fast iofs så bryr jag mig verkligen inte så länge dom inte är här. Dom får väl hålla sig i sitt territorium o spamma å mycke dom vill. Då behöver ju inte vi klaga faktiskt (förutom det där att det är ett anti-gtasajten forum vilket det är, det är lite dålig stil av dom att skriva nedlåtande grejer om gtasajten :( )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad jag har förstått är "n0llans forum" ett anti-gtasajten forum?

Dessutom är det gott om dubbelmoral där ser jag...

När jag kollade igen en viss topic med namnet "Vardagssnack" (...) hittade jag detta.

Ni har inte funderat på en chatkanal istället?  -_-

Jag kan inte påverka vad admin sitter och skriver och tycker på n0llans.

Personligen är jag inte anti-gtasajten... Jag rekommenderar bara ett forum som

jag anser vara bra vilket denna topic handlar om. Och som sagt var, det är mindre stränga regler där. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor