BigBear Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Jag har plockat fram mitt gamla mm2 och hade tänkt o köra mp me en polare, vi provade först att han creatade inne i spelet men jag hitta inte hans server, även jag testade att creata men han hittade inte min. Sen provade vi att köra från Zone.com, så där kom man in på varandras "rum" men när man ska starta spelet så laddar de sen blir skärmen svart och de hakar upp sig, exakt samma sak händer för min polare. Det händer samma sak när jag ska gå in på nån annans server också. Kan de ha nått me brandväggen att göra, vi har båda D-Link DI-604. Om de é de, vet nån hur man kan få de att funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 ja prova också typ för nån vecka sen hände exakt samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts