supmah Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Jag har klarat alla uppdrag i storyn och köpt alla hus och klarat alla uppdrag där.......men problemet är att jag bara har klarat 68 procent av spelet......vet inte vad jag nu ska göra för att få 100%????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 (redigerad) Är du medveten om att det finns en sök-funktion på forumet? Redigerad 15 augusti, 2003 av TobbeH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
supmah Skrivet 15 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Men vad du tjattrar.....vad ska jag söka på om jag vill få reda på det då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Men vad du tjattrar.....vad ska jag söka på om jag vill få reda på det då?? Men... Det får väll du komma på! Sök på några nyckelord t.ex. 100%, hur, vad är kvar, osv. Du får väll tänka lite själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Men... Det får väll du komma på! Sök på några nyckelord t.ex. 100%, hur, vad är kvar, osv. Du får väll tänka lite själv... Va inte så grinig! Ett forum är till för att hjälpa folk, inte att säga åt dem att söka. Och sen förväntar sig vissa att få prima hjälp själv. supermah: Ta alla paket, gör all Unique Stunts och gör alla rampages. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Va inte så grinig! Ett forum är till för att hjälpa folk, inte att säga åt dem att söka. Och sen förväntar sig vissa att få prima hjälp själv. supermah: Ta alla paket, gör all Unique Stunts och gör alla rampages. Jo, men man blir lite irriterad när det kommer minst en sån här topic om dagen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Men skit i dom då om du är för lat för att svara riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Men skit i dom då om du är för lat för att svara riktigt. Va sur du va nu då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Va sur du va nu då... Ja man blir ganska trött när alla säger sök minst en gång per dag. Nä men jag tycker man kan vara lite trevlig och förklara istället för att bara säga sök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 (redigerad) Ja man blir ganska trött när alla säger sök minst en gång per dag. Nä men jag tycker man kan vara lite trevlig och förklara istället för att bara säga sök. Jo, jag brukar inte vara speciellt grinig... Det är bara det att jag är lite småsur pga av vissa grejer... Edit: Det här är post nr 800 av mig! Redigerad 15 augusti, 2003 av TobbeH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Edit: Det här är post nr 800 av mig! Har du varit medlem i 2 månader och 4 dagar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 supermah: Ta alla paket, gör all Unique Stunts och gör alla rampages. och glöm inte taxi uppdragen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
supmah Skrivet 16 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Hur många procent mer får man på spelet när man klarat taxin då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 och glöm inte taxi uppdragen och polis och ambulans och pizza uppdragen också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
totte Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 (redigerad) och brandbiiiiiiiiiil det finns en massa guider där det står vad man ska göra för 100% bara så du vet EDIT: Du får ungefär <---> så många mer procent av taxiuppdragen raQzo Redigerad 16 augusti, 2003 av totte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Har du varit medlem i 2 månader och 4 dagar? Jag är visst en liten spammer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mange Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 och polis och ambulans och pizza uppdragen också Och alla side missions!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts