minigun Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 hmm..jag testade att lägga in modellen på gubben i gta3 till mitt vice..och hans skin..spelet kraschar och datorn lika så.. ..så jag måste installera om med min 24x cdläsare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 hmm..jag testade att lägga in modellen på gubben i gta3 till mitt vice..och hans skin..spelet kraschar och datorn lika så.. ..så jag måste installera om med min 24x cdläsare... VA!!!!!???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 kan du inte göra en skinhead Ska vi inte göra en radio kanal me A.C.A.B osså? o göra så alla snutar blir utan vapen o alla peds e skinheads o har vapen o skuter på snuten eller kastar molovs o grusfylda ölburkar? Du e galen Matte!! haha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shorty Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Ska vi inte göra en radio kanal me A.C.A.B osså? o göra så alla snutar blir utan vapen o alla peds e skinheads o har vapen o skuter på snuten eller kastar molovs o grusfylda ölburkar? Du e galen Matte!! haha... nej det räcker att huvudpersonen är en äkta skinhead tycker jag =).. och lite hetare vapen.. inte så mkt pistoler och skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Vad vill du ha då? krossade flaskor o skit? Akta så ja inte kommer hem o kittlar dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rebelscum Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 lät fint som fan.tuppkam e grymt... annars funkar en kort jävla kam.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 En flintskallig e väl lättast o göra? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 En flintskallig e väl lättast o göra? Ja. Lite segt med punkaren nu men.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Katten Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Tja. Jag jobbar på en punkare som ska kunna användas i GTA3 Eller VC. Vilken gubbe den ska ersätta får man väl bestämma själv. Här är en bild, fast hela skiten försvann :'( så jag måste göra om lite. Vilken/vilka program använder du för att göra en sån gubbe´??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Vilken/vilka program använder du för att göra en sån gubbe´??? ZANOZA MODELER. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Katten Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 ZANOZA MODELER. De programet förstår jag mig inte riktigt på... Finns de någon bruksanvisning någon stans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 De programet förstår jag mig inte riktigt på... Finns de någon bruksanvisning någon stans??? Jag fattade inte först heller. Kolla hur man gör bilar i ZMODELER här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Katten Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Jag fattade inte först heller. Kolla hur man gör bilar i ZMODELER här. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shorty Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Varsågod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Varsågod Ehh vad lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shorty Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Ehh vad lol tog mig friheten att säga varsågod så du inte behöde göra dig besvär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 haha den va bra shorty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts