MattiaSS Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Vad får man för belöning för stadium uppdragen förutom bilarna utanför? Eller är det det enda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 stadium updragen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 stadium updragen? Bloodring och så. Jag vet inte men man måste ju ha kommit först på Bloodring och Hotring och klarat Dirtring för att få 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 (redigerad) Kan man tävla när man klarat spelet. (på stadion alltså) Föresten är du tysk MatiaSS. med tanke på ss initialerna? (jag bara undrar) Redigerad 16 augusti, 2003 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MattiaSS Skrivet 16 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Haha, nä SS står för Super Sport Edition. Har lånat det från min bil. Det är ett nick som hängt med länge på många forum. Är aldrig upptaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mange Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 stadium updragen? Man kan gå in i stadiumen från 8 till 12 på kvällen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts