Bubbli Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Hur lägger man upp skins i forumet? för jag har två skins men dom är inte jätte bra men hyfsade? (Tror jag. Jag tycker det iallafall men dom är ju mina så det kanske inte är så konstigt) :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Du lägger upp dom på ett webbhotel eller liknande och sen länkar du bara dit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 15 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Du lägger upp dom på ett webbhotel eller liknande och sen länkar du bara dit! Kostar inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Kostar inte det Vissa gör det men dom flesta inte. Annars kan man ladda upp på Pixas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts