MAFIA_KING Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 e det ngn som vill spela BF1942 secret weapons of WWII Demo?ä den som vill kan göra en som heter gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Joina en redan existerande server istället! Dom är det mycket fler som är inne på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 16 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 varför? jag vill ha en som snakcar sve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kraten Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Det finns många svenska servrar med bra ping , iallafall vad jag lagt märke till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 16 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 du hur fixar man en egen server??det dtår att det inte går att connecta till min server Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts