Pollmannen Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Om forumet skulle kosta pengar, skulle du då stannat kvar här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Nej! Aldrig i livet att jag skulle stanna kvar då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Sällan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 beror på hur mycket det kostar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pollmannen Skrivet 15 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 beror på hur mycket det kostar Vi kan väl säga typ... 200 kr fast-pris! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Jag skulle inte stanna kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 en enkel sms-betalning kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Ja SMS betalning. Men aldrig 200 spänn! På ett annat forum jag är medlem på snackade dom om 50 spänn per år och då fick man dekaler(RC forum). Fast det blev inte så utan dom som vill skänker pengar istället. Ungefär som SMS systemet vi hade här, fast man betalde mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 (redigerad) Never, inte när det finns så många och och andfra bra forums, det är som att göra en koia av hotmail fast den kostar och du får inga extra grejer. edit. Man ska inte behöva betala pengar för att få säga sin åsikt Redigerad 15 augusti, 2003 av Sirius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Så länge som mjukvaran (Invision Power Board) inte kostar något lär det vara gratis att använda GTAsajtens Forum. Vill också påpeka att SMS-betalning är skräp! Jag har tänkt mycket och beslutat att lägga ner SMS-systemet på GTAsajten! Det är som att lura folk på pengar, vi får bara 30% av allt som betalas in... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Så länge som mjukvaran (Invision Power Board) inte kostar något lär det vara gratis att använda GTAsajtens Forum. Vill också påpeka att SMS-betalning är skräp! Jag har tänkt mycket och beslutat att lägga ner SMS-systemet på GTAsajten! Det är som att lura folk på pengar, vi får bara 30% av allt som betalas in... :'( finns det inget annat sätt att få in pengar på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Gå runt med en burk på stan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Så länge som mjukvaran (Invision Power Board) inte kostar något lär det vara gratis att använda GTAsajtens Forum. Vill också påpeka att SMS-betalning är skräp! Jag har tänkt mycket och beslutat att lägga ner SMS-systemet på GTAsajten! Det är som att lura folk på pengar, vi får bara 30% av allt som betalas in... så det blir inget med super member-grejen heller då...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 så det blir inget med super member-grejen heller då...? Jo, det blir det väl eftersom hultan skaffat ett postgiro-konto där man kan skänka pengar!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Jo, det blir det väl eftersom hultan skaffat ett postgiro-konto där man kan skänka pengar!? varför bara inte skaffa paypal min kompis pappa skafade en dontations grejs på hann sida genom paypal det är väldigt säkert och enligt mig väldigt lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Fungerar inte PayPal bara i nordamerika ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Jo, ett postgiro blir det och paypal med. Dessutom kan man skicka pengar med vanlig post Frågan är bara hur många som kommer att göra det. SMS-betalning var ju ganska lätt, knappa lite på mobilen och vipps så hade man skänkt 10 kr (3 kr). Nu blir det lite svårare... @Deltanator: Nej, det fungerar överallt men är vanligast i USA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Men för att kunna använda Paypal måste man väl ha kreditkort (typ VISA)? Hur många av GTAsajten / Forums medlemmar har det..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Väldig få men det skadar ju inte att ha ett betalningssätt extra Å andra sidan är det dom med visa som har pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts