StellHell Skrivet 9 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2002 E det någon som vill starta ett företag med mig... Skulle hämst gärna vilja ha en sån här!!! GE mig DEN NU!!! O allt e gratis!!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2002 E det någon som vill starta ett företag med mig... Skulle hämst gärna vilja ha en sån här!!! GE mig DEN NU!!! O allt e gratis!!?! maskinen är gratis att låna men du får ju betala för läsken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2002 Dryckesautomat för kostnadsfri utplacering! Coca-Cola Drycker Sverige AB har stor erfarenhet av kalldryckslösningar. Vi finns på alla sorters arbetsplatser runt om i Sverige. Låt oss hjälpa dig att skapa en bra kalldryckslösning för din arbetsplats. Dryckesautomaterna placerar vi ut kostnadsfritt och inga kostnader för installation, påfyllning och service tillkommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2002 http://www.kalldryck.nu/ --> En god affär Hyr automaten enligt förmånligt avtal. Köper dryckerna från Coca-Cola Drycker Sverige AB. Säljer dryckerna till valfritt pris och får möjlighet till en förtjänst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 9 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2002 Ehum... 24 månaders avtal 500 kr/månad (exkl.moms) Lite dyrt, annars kan man köpa ett billigt kylskåp och spraya det rött... bara en lite billigare idé... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts