The Dude Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 När Vice City släpptes sa Hultenius att det skulle komma en våg av VC moddar men jag har inte sett skymten av en våg. /OL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 När Vice City släpptes sa Hultenius att det skulle komma en våg av VC moddar men jag har inte sett skymten av en våg. /OL Inte jag heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 (redigerad) Kolla in modding forumet. Redigerad 15 augusti, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Japp, kolla moddingforumet eller ladda ner Vice City Mod Manager. Dessutom har jag tipsat om gtavicecitymods.de (tyska). Några utvalda mods kommer upp på gtasajten framöver... i någon form... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Tack för svaren, ska kolla det /OL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts