Tiger| Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Hi All... I have a problem when i put up a server... well, problem... u really can't call it a problem.. but anyway... When you use the Dedicated Server thing, MTADEDconf.exe... that file... and when you're ready and press Save settings and launch server... no server gets up... And when i start the server manually, it says ADMINSERVER: Could not start adminserver... and that's my other problem... But otherwise the server works just fine... Please help me out with these problems Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 och du skriver pa engelska darfor? du har ju en svensk signatur sa att varfor skriva engelska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Han kanske tränar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Han frågar väl för nån annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger| Skrivet 19 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 jag har ingen som helst anledning varför jag skriver på engelska, jag är ganska van att skriva forum threads på engelska, men kan ni hjälpa mig eller vill ni bara ha fler in lägg så att det ser ut som om ni är veteraner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 det kan va så att du har för dålig lina för att hosta en egen server.vad har du för lina?min polare hade ett likanande prob förut löste det åt honom efter 4 timmar s grubbel,men mitt huve glömmer saker snabbt så jag vet inte hur jag gjorde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts