Marcus Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Vad ska man göra för att göra uppdragen på Pole Position jag har hört att det är nåt med strippan men det verkar inte funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LeiF Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 tråkigaste saken i hela vice city. Du ska bara vänta på att du förlorar 600 dollar till en strippa, sen har du klarat den asseten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jontemad Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Du ska gå in i rummet där en strippa gör en backstage föreställning.Sedan ska du sitta där ett tag (Kan ta rätt lång tid) Sedan så när du suttit tillräckligt länge så är det "Misson completed" Och du kan nu ta emot på pengar ifrån Pole posititon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 jag tycker att man borde suttit där till 200, 600 är lite överdrivet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Meh 600 hundra e inte mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LeiF Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 men det tar onödigt lång tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 10 timmar på spelet 10 minuter i verkligheten.... Det var nästan lika tråkigt som att hitta alla Hidden Packages... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
totte Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 tråkigare om jag får säga... hon e inte ens snygg juh, så man kan inte göra något medans man tittar hehu raQzo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts