guardian Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 jag skulle installera en ö som ska ligga i hamnen men det blev något fel så jag kan inte köra vice city. den var byggd på massa filer som man lägger i gta3.img vad ska jag göra? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ínko Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 installera om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 15 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 installera om. jaha... får väl göra det då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 komihåg att spara dina savegames, de ligger i mina dokument -> Vice city user files, eller något liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 och till nästa gång... kopiera hela din VC-mapp så går det snabbare att ersätta såna fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 komihåg att spara dina savegames, de ligger i mina dokument -> Vice city user files, eller något liknande Dom finns kvar ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts