Zyber Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Rösta på bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Nej, jag har inte orkat... Vad ska jag rösta på? Blir null vote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Nej, jag har inte orkat... Vad ska jag rösta på? Blir null vote lol..verkar vara svårt att göra ett heltäckande röstningssystem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Har tröttnat på den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 jag la aldrig in den äns.. min kompis hade den.. den värkade inte så intresant.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 du borde haft med "Nej, har inte orkat" som svarsalternativ. null vote för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 ja, spelade ett tag men tröttnade ganska snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 har inte orkat... null vote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 för det första, vart är mina gta3 skivor. för det andra, orkar inte leta efter dom, men om jag hittar dom vet jag inte vart jag ska ladda ner realgta3 från Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Det började lagga ganska mycke med alla dom nya bilarna, så jag fick avintallera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Provade den men slutade nästan direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 18 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 du borde haft med "Nej, har inte orkat" som svarsalternativ. null vote för mig... Jag trodde inte alla var så lata! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Jag trodde inte alla var så lata! Jasså är "alla" lata? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 18 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Jasså är "alla" lata? När jag säger "alla" så betyder inte det exakt alla, men väldigt många! Man säger så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 vad är REALgta för mod?? vad gör den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 20 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 vad är REALgta för mod?? vad gör den? Den ersätter allting i GTA3 till riktiga saker, t.ex. riktiga bilar, riktiga företag, osv. http://realgta.net/realgta/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 null vote har laddat ner den, men har inte gta3 installerat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 har laddat ner den, men har inte gta3 installerat går d att ha real gta utan gta3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 nope....det är ju trots allt bara en gta3mod! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Vad innebär realGTA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts