Sigurd Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 På det här satans car showroomet när man ska hova i massa bilar... jag har kommit till den listan man ska ha baggage, cuban, hermes, voodoo, mr whoopee. pizza boy och caddyn... jag hittar alla förutom caddyn! Caddyn har jag sett innan i spelet men nu när jag vill ha dne så hittar jag den inte... jag har varit på golfbanan ett flertal tillfällen både natt och dag men utan resultat... Snälla hjälp mig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Det finns minst 1000 topics om samma sak, jag tror det här är den tredje idag, prva använda sök-funktionen... Anyway, det finns en caddy parkerad i buskarna vid fyren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 suck, det känns som dom gör en användrare, och använder en gång, ställer en fråga, och sedan kolllar som gäst på svaret, och visar sig alldrig här nå mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sigurd Skrivet 14 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Men jag hittar ingen vid buskarna vid fyren... har letat vid alla buskar runt omkring i hela det området... kanske bara jag som är trög ikväll! den finns ingen annanstans då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 busken närmast fyren, ställ dig vid den > tryck på hoppa in i bil knappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sigurd Skrivet 14 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 the-copy: Varför så tjurig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 the-copy: Varför så tjurig? Han säger bara som det är, och jag håller med honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest GTA MAN Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Skriv in betterthanwalking så får du cadyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Caddyn=Golfbilen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts