Funnylin Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Morrowind är ett av mina absoluta favorit spel, så jag undrar helt enkelt: Vilken av expansionerna är roligast/mest prisvärd.(Förhoppningsvis äger nån det här) I övrigt: Diskutera Morrowind med expansioner allt vad ni kan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 vad e det för spel?? Handling? tidsera? Genre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 vad e det för spel?? Handling? tidsera? Genre? Rollspel Mer info här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Rollspel Mer info här Rollspel... Det förvånade mig inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Morrowind är asgrymt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kamikaze Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Funnylin e så konstig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Funnylin e så konstig jsså? varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Funnylin e så konstig Du har själv valt det: Logik kan du sluta jävlas jag ser att ni har samma IP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grandioca Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 mm Morrowind e ett av mina favorit spel med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grandioca Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Jag har blivit en outlaw jag då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kamikaze Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Du har själv valt det: Logik kan du sluta jävlas jag ser att ni har samma IP! men hehe funnylin jag e logiks brorsa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 vad e det för spel?? Handling? tidsera? Genre? Kamikaze: Tror inte på vad du säger för fem öre! Nu har jag lite mer tid att förklara handlingen: Hela äventyret börjar i ett av imperiets fartyg på väg mot Vverdenfells kust(Du är på skeppet pga att du är en brottsling). Du når Seyda Neen(En kuststad i Vverdenfell)och får gå upp på däck(Kejsaren har valt att frigiva dig i Vverdenfell). Väl här möter du en vakt som frågar efter ditt namn(Här får du välja ras och namn), gå in genom en dörr och du möter en snubbe som vill veta mer om dig(välja klass, stjärntecken osv). Lite senare i spelet får man veta att kejsaren frigav dig här för att han ville att du skulle ingå i Blades(kejserliga spioner)...lite senare får du även veta att du ingår i en av landets stora profetior(men det ska vi inte tala mer om). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kamikaze Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 OK, funnylin om du inte tror mig så heter jag iaf Cloud på lunar min brorsa heter thepredator & han e logik. föresten e min brorsa en jobbig tönt hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts