Fredrico Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Jag och min kompis... (Slimtim) spelade Rune tidigare idag, både han och jag var admin i servern, den kom det in en jävel och hackade så han fick lösenordet så han också blev admin... då bannade den jäveln min IP från servern Vilken ***** *********!!! Så går det att byta IP... jag har Chello, om det är till nån hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Det beror på om du har ett fast IP, eller ett dynamiskt IP. Om du har ett dynamiskt IP är det enkelt, stäng bara av modemet och sätt på det igen, så har du vips fått ett nytt IP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Jag och min kompis... (Slimtim) spelade Rune tidigare idag, både han och jag var admin i servern, den kom det in en jävel och hackade så han fick lösenordet så han också blev admin... då bannade den jäveln min IP från servern Vilken ***** *********!!! Så går det att byta IP... jag har Chello, om det är till nån hjälp Rune? vade det fär sett spel? låter som ett MMORPG, ifall det e det Kontankta Game-Masters (Admins) och få hackern bannad och sen få dig sjäkv unbannad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Rune? vade det fär sett spel? låter som ett MMORPG, ifall det e det Kontankta Game-Masters (Admins) och få hackern bannad och sen få dig sjäkv unbannad. Han menar nog Runes of Valhalla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 15 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Han menar nog Runes of Valhalla. Det heter Rune - Halls of Valhalla (kolla i spelforumet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts