Andreas J Skrivet 9 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2002 I Gta3 sa Ray; see ya in Miami... så nu kommer han till Miami och bör då träffa Ray och i såfall va Gta3 i år 1970 nånting för annars stämmer inte manuset från Gta3. Det är i allafall så jag tror att sanningen är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 9 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2002 GTA3 var i nutid (runt 2000) och inte 1970 Vi kanske får se Ray som ung polis nu istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 9 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2002 men tommy kommer från liberty citys getto för att komma bort från kriminaliteten så det gör väl mr reddens också det tror iallafall jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 9 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2002 det finns redan en topic om det här........... bara så ni vet och den skrev jag och Stell in för längesen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2002 det finns redan en topic om det här........... bara så ni vet och den skrev jag och Stell in för längesen Just det... Vi smarta killar(ialla fall jag, Mika kan man undra om ibland) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andreas J Skrivet 9 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2002 Jaha men det här är vad jag tycker och vad ni tycker om min version Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Raizer Skrivet 10 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2002 tja.. varför inte.... gta:VC ska iaf va på 80-talet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 10 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2002 Jaha men det här är vad jag tycker och vad ni tycker om min version ja men man behöver inte starta en ny topic om något som redan finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts