Arman Skrivet 9 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2002 När jag ska göra en bil på paint till gta2 så blir det en massa sträck istället (i programmet Styed 1.4) Är det nån som vet varför? arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2002 När jag ska göra en bil på paint till gta2 så blir det en massa sträck istället (i programmet Styed 1.4) Är det nån som vet varför? arman det verkar som om igen vet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2002 Det kan ha att göra med vilka färger du använder men det är bara en teori. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2002 Det kan ha att göra med vilka färger du använder men det är bara en teori. mm det är därför tror jag oxo men vilka färger ska jag ha då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts