Jacker Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 (redigerad) Dom flesta har nog syskon här!? min lilla-syrra är för det mesta störig men ibland snäll. Min stora syrra? ... är en... Demon! Men min Lunar är Jacke_Sabbath Redigerad 15 augusti, 2003 av Cassidy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Jag har inga syskon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Min lillasyster är defenetivt go Hon är 6 månader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 bråkiga, iaf min lilla syrra ( 9, snart 10 år ) hon sabbar jämt datorn, hade massa setup.exe i aktivitetshanteraren en gång, setup.exe, setup2.exe, setup3.exe och till setup 7.exe. nu får hon inte RÖRA datorn mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 har..hmmm...låt se...6 syskon alla e scyssta enligt mig Dom flesta har nog syskon här!? min lilla-syrra är för det mesta störig men ibland snäll. Min stora syrra? ... är en... Demon! Hennes Lunar-sida! (Min stora-syrras) Försök dock inte stöta på na om ni är under 16 sorry men jag tycker hon ser lite...bimbo ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Jag har 2 store-systrar, men båda är så stora att dom har flyttat hemmifrån, så det är bara jag kvar hemma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Dom flesta har nog syskon här!? min lilla-syrra är för det mesta störig men ibland snäll. Min stora syrra? ... är en... Demon! Hennes Lunar-sida! (Min stora-syrras) Försök dock inte stöta på na om ni är under 16! Hehe, kanske skulle ragga lite.. eller så skulle man skvallra att du har gett ut hennes lunar för över 2000pers... har 4 stora syskon.. alla är mellan 24-32år.. alla är väl snälla oftast... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Hehe, kanske skulle ragga lite.. eller så skulle man skvallra att du har gett ut hennes lunar för över 2000pers... har 4 stora syskon.. alla är mellan 24-32år.. alla är väl snälla oftast... Hon vart "lite" sur på mig för det här så jag tar nog bort den . Men gör mig en tjänst! inga fler mejl till henne + att hon har kille, så du Stell bör inte göra nåt , och hadde du inte redan tjej (jag kanske säger att du raggar på andra, till din tjej asså! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chupaccabra Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 (redigerad) Ok nu ska jag ha en liten berättelse om Djävulens avkomma....Min lillebrorsa Han är världens mest irriterande unge som nånsin existerat. Nu ska jag nämna lite saker han har gjort: Skärt mig vid benet med en kniv(AJ som f*n) Lekt med en massa kablar och slagit hela tv uppkopplingen till hela byggnaden Slagit mig rakt på huvudet med en stekpanna(ännu en gång AJ!) etc. ****EDIT**** Han är också bara 4 år Redigerad 15 augusti, 2003 av Chupaccabra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 (redigerad) Min syrra skiftar det, ibland go', ibland behövs en Exorcist! @ Chup: AJ!!! Stackars dig! Redigerad 15 augusti, 2003 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Min kompis lille brosa är väldigt störande en gångs så pissa han runt hela rummet och en annan gång så pissa han på playstationet så att det blev kort slutning i hela huset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Jag har en lilla-syrra...som är 7 år...j*ävligt jobbi' ibland... hehe, när hon var typ 3-5 år så kallade vi hon fär monstret... ni kan ju gissa varför... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Min kompis lille brosa är väldigt störande en gångs så pissa han runt hela rummet och en annan gång så pissa han på playstationet så att det blev kort slutning i hela huset. eh? Har han nåt fel eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 eh? Har han nåt fel eller? typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 W0RD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts