Warmedal Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Har haft detta skit ett tag nu, vet inte varför jag har fått det, och hittar inget konstigt i program mappen. vet nån vad det är för fel? ( Screenshot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Har haft detta skit ett tag nu, vet inte varför jag har fått det, och hittar inget konstigt i program mappen. vet nån vad det är för fel? ( Screenshot Du har väl accepterat något. Du kan nog ta bort "bar'en" så här: Visa>Verktygsfält>... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 14 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 jag vet att man kan ta bort den så, eller bara högerklicka över den. men varje gång man startar datorn eller om det går ca en dag så kommer den tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 kan vara spam grejs använd ad-aware Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Den skiten fick man med i MSN 6.0... Blir förbannad på skiten för det hjälper fan inte att klicka bort det.. kommer tillbaka hela tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 jag har det också!!! jag tror att det följer med msn msg +!!! hur får man bort det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 14 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 [uninstal] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Jag hade en liknande grej en gång. Jag hittade vad det var i Aktivitetshandlaren och kolla vad den hette, sen sökte jag efter den och avinstallerade den. Sen så körde Jag Ad-Aware och tog bort resten av skiten som följde med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 (redigerad) nu har jag avinstallerat msg+!, ''my search bar'' och höger klikat på ''baren'' i IE och tagit bort den... får se sen om den kommer tillbax,, Redigerad 14 augusti, 2003 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 14 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 nu har jag avinstallerat msg+!, ''my search bar'' och höger klikat på ''baren'' i IE och tagit bort den... får se sen om den kommer tillbax,, hur avinstalerade du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 jag har det också!!! jag tror att det följer med msn msg +!!! hur får man bort det? jag sa åt dig när du skickade 6,0 + åt mig..men du trodde mig inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 hittat hur man kan göra gott folk..titta runt lite i regedit o hittade det... 1. Gå in på Start > Kör och skriv in regedit och tryck Enter eller OK 2. Leta upp HKEY_LOCAL_MACHINE > SOFTWARE > MICROSOFT > INTERNET EXPLORER > TOOLBARS > 3. Sen tar du bort nyckeln som är längst ner där det under "data" står nåt med cgk... har glömt exakt eftersom jag redan tagit bort den..det är iaf samma namn på grejen som när man försöker ta bort den direkt i IE..då förstår ni 4. Stäng ner IE och öppna sen igen..och woho..den är borta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 15 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Tack så mycket, Det funkade perfekt vill också påpeka att det heter olika namn på olika datorer, min hette nåt med rzo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 (redigerad) Tack så mycket, Det funkade perfekt vill också påpeka att det heter olika namn på olika datorer, min hette nåt med rzo okej, bra sjuka namn..dom har väl gjort nån kodgrejs så att d e olika..för d va ju inget ord liksom..bara massa bokstäver Redigerad 15 augusti, 2003 av samool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 okej, bra sjuka namn..dom har väl gjort nån kodgrejs så att d e olika..för d va ju inget ord liksom..bara massa bokstäver mitt hette hdtrprdrieb jaja.. gör regedit grejen..... hoppas att den försvinner denna gången Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geezus Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Jag fick den skiten här också efter att syrran installerat något. Bara att avinstallera. "BLablabla (browser enhancement)" eller något sånt hette det. Sen försvann det för gott! Finns i lägg till/ta bort program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Finns det sånna som inte klickar ur "Jag accepterar, Installera Sponsorn" När man installerar MSN +? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Jag fick inte den med MSN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Messenger Plus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Messenger Plus! 6.0 plus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts