Mikolan Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 IDIOTSKOLA, började i måndags med att sparka sönder ett par skåp. sen idag ska vi ha "Fångarna på Falkberg" (ja, där får ni en insikt på hur mogen min skola é!!!) sen dra o bada i typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shorty Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 JAG har panik ångest!! började igår!! i dagska dom dela ut skåp...Jag SKA ha ett överskåp (kräver de eftersom ja har ryggproblem) haha, fattigt med delade skåp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 haha, fattigt med delade skåp Öh, fattar du inte? ¨Det är två skåp, det ena är där uppe det andra är under. Själv så har man överskå, underskåp suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Öh, fattar du inte? ¨Det är två skåp, det ena är där uppe det andra är under. Själv så har man överskå, underskåp suger. Jag har också överskåp men jag hade underskåp förra terminen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 IDIOTSKOLA, började i måndags med att sparka sönder ett par skåp. sen idag ska vi ha "Fångarna på Falkberg" (ja, där får ni en insikt på hur mogen min skola é!!!) sen dra o bada i typ. Nu blir det lite spam jag vet, men sparkade ni sönder skåp? Är det värst smart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Jag har också överskåp men jag hade underskåp förra terminen Jag har också överskåp. Men det dröjer inte länge tills jag får underskåp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Får väl också underskåp i år. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kamikaze Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Hjälp kan inte sova , börjar gymnasiet imorgon känner ingen mina kompisar går i andra skolor whoaa :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts