FerkurZ Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Håll er till ämnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 fan i dag HAR det varet skola. men sluta för 40 min sen o börja 9 imorn börjar jag 12 heh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 25:e :'( Bhuuuääääää!!! Skit skolan! Inga fler sovmornar inget mer seeena kvällar, inget mer lov! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vampire Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 25:e :'( Bhuuuääääää!!! Skit skolan! Inga fler sovmornar inget mer seeena kvällar, inget mer lov! :'( haha jag börjar på onsdag och jag e jämt uppe till 1-2 på natten fast det e skola nästa da Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Jaha... då har man börjat skolan :'( slutar halv fyra tre dar i veckan :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coca-Cola Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Börja idag hade bara upprop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 25.e :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 God morgon alla som har börjat skolan idag! Två dagar kvar för mig, får försöka hitta på något kul. Hm... ser nu att det flyttar in nya grannar mitt emot, undrar vilka det är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 verkar va många som börjat idag för mig é de 10 dar kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hardcore Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Säger som BigBear, själv har man 10 dagar kvar tills skolan börjar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 verkar va många som börjat idag för mig é de 10 dar kvar Lyx! Själv har man bara en vecka kvar! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 jag började idag på gymnasiet =( hehe och denna vecka är det nollning och sånnt ..tex stå och sjunga i cafeterian dansa jenka i korridoren och sådant ql Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Får se hur det blir med nollning, det är ju min tur den här gången På TV-monitorerna kommer det stå att det är absolut förbjudet men det gjorde det förra och förr-förra året också. Jag ska allt ge igen (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Får se hur det blir med nollning, det är ju min tur den här gången På TV-monitorerna kommer det stå att det är absolut förbjudet men det gjorde det förra och förr-förra året också. Jag ska allt ge igen (:!!! vad läser du hultan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Naturvetenskap med inriktning matte/data. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 På Onsdag börjar helvetet.. Har snackat med Mika nu om vilka bussar o skit vi ska ta... Ingen inspark på mig iaf.. Då jävlar ska treorna få stryk..!! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 (redigerad) jaaaaaag vill inte gå iskolan. börja igår . kan dom inte uppfinna en sån där sak som dom hadde i vintergatan (somarlovs pogrammet 2001 2002 tror ja?) man satte sig under o sen valde man vad man ville typ prata ryska då prata man ryska typ flytande. sån borde man ha o sätta in på skol ämnerna (:!!! börjar 12 idag vill inte börja 12 idag vill börja aldrig idag o hela året Redigerad 19 augusti, 2003 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Jag börjar imorgon .. . .. .. . .. . . . . .. .urk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 har redan börjat i måndags...det e ju så j*vla tråkigt...så det inte e sant...fick börja me vanliga lektioner idag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 JAG har panik ångest!! började igår!! i dagska dom dela ut skåp...Jag SKA ha ett överskåp (kräver de eftersom ja har ryggproblem) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts