Funnylin Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Just nu mår jag fruktansvärt dåligt! Jag mår dåligt över att veta att det snart är dags att sitta inspärrad i ett klassrum i 9 månader...jag klarar inte det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Just nu mår jag fruktansvärt dåligt! Jag mår dåligt över att veta att det snart är dags att sitta inspärrad i ett klassrum i 9 månader...jag klarar inte det... Du har nog missat ett vinterlov där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Just nu mår jag fruktansvärt dåligt! Jag mår dåligt över att veta att det snart är dags att sitta inspärrad i ett klassrum i 9 månader...jag klarar inte det... Jag med... får allvarliga depressioner... mår inte bra... min kropp mår inte bra... snyft... jag mår också väldigt illa i skolan... spyr ofta efter skolmaten... nu när jag börjar i nytt plugg ska jag kanske gå hem och äta när det typ är... broccoligratäng... blä... och när jag kommer hem är jag en deg med en stor mun som klagande släpar sig upp till datorn och kommer in på GTAsajtens forum! Men jag mår faktiskt dåligt, jag med... klarar inte det heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 tyst nu pico, brociligratiäng.. han är spyfärdig, han är grön börjar på måndagen den 28:de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 tyst nu pico, brociligratiäng.. han är spyfärdig, han är grön börjar på måndagen den 28:de Den 28 är väl på en Torsdag(min syrra gifter sig nämligen på Måndagen den 25) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 .. kanske det kommer inte ihåg, iaf inte denna men nästa måndag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maden Las Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Om 2 veckor... Men skolan suger ändå så jävla hårt så ja e ändå förbannad på att sommarlovet e så kort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Nu är det sista dagen för mig och många fler Det här måste vara den mest deprimerande dagen som finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vampire Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Om 2 veckor... Men skolan suger ändå så jävla hårt så ja e ändå förbannad på att sommarlovet e så kort! vi i min klass går nästa jämt 20-30 min kortare om dagarna för vi vrider fram kl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 vi i min klass går nästa jämt 20-30 min kortare om dagarna för vi vrider fram kl Hahaha, fast då går du väl inte i högstadiet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 /me kommer inte ihåg bilket klassrums nummer det var, tror det var 42.. hmmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 (redigerad) PICO GÅR UNDER!!! Redigerad 17 augusti, 2003 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jontemad Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Helsike vad man är nere nu den sista dagen.Tycker att lovet gick bort med en jäkla fart lyllo er som inte börjar förrän den 28:e.Förresten har era klasser typ elever som man skulle kunna klassa som problem/damp barn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Jaha snart dags att logga ur, för att immorn gå upp tidigt...och gå till skolan :'( Funderar på en lång cykelsemester(=rymma)till Norrland... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Jaha snart dags att logga ur, för att immorn gå upp tidigt...och gå till skolan :'( Funderar på en lång cykelsemester(=rymma)till Norrland... Jag följer med, när och var ska vi mötas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Men i norrland finns det mygg och isbjörnar Käkar massa nonstop för att hålla tillbaka sorgen :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Jag följer med, när och var ska vi mötas? Jag och Packe åker i morrn bitti, vårt första stopp blir Stockholm city, där ska vi råna en bank...sen cyklar vi vidare mot ehh...Uppsala där ska vi ta oss en smörgås på nått konditori...sen cyklar vi vidare...vart kan vi plocka upp dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 (redigerad) Jag och Packe åker i morrn bitti, vårt första stopp blir Stockholm city, där ska vi råna en bank...sen cyklar vi vidare mot ehh...Uppsala där ska vi ta oss en smörgås på nått konditori...sen cyklar vi vidare...vart kan vi plocka upp dig? Funny, ska du verkligen cykla ifrån polisen? Btw är du inte rädd för mygg o isbjörnar Du är modig du... Redigerad 17 augusti, 2003 av Sirius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Funny, ska du verkligen cykla ifrån polisen? Btw är du inte rädd för mygg o isbjörnar Du är modig du... Ähh vi kan chocka polisen med pajkkastning i ansiktet...då följer dom inte efter! Isbjörnar och mygg...tss...Jag har brottat ner tre isbjörnar och slagit ihjäl 7 mygg i mina dar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Ähh vi kan chocka polisen med pajkkastning i ansiktet...då följer dom inte efter! Isbjörnar och mygg...tss...Jag har brottat ner tre isbjörnar och slagit ihjäl 7 mygg i mina dar... Wow jag ösnkar jag var som du funny, fast bara pytte lite Har hitatt lite chocklad från igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts