Jump to content

Börjar du skolan på måndag?

Joey
 Share

Börjar du skolan på måndag?  

78 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 107
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Just nu mår jag fruktansvärt dåligt! Jag mår dåligt över att veta att det snart är dags att sitta inspärrad i ett klassrum i 9 månader...jag klarar inte det...

Jag med... får allvarliga depressioner... mår inte bra... min kropp mår inte bra... snyft... jag mår också väldigt illa i skolan... spyr ofta efter skolmaten... nu när jag börjar i nytt plugg ska jag kanske gå hem och äta när det typ är... broccoligratäng... blä... och när jag kommer hem är jag en deg med en stor mun som klagande släpar sig upp till datorn och kommer in på GTAsajtens forum! ^_^

Men jag mår faktiskt dåligt, jag med... klarar inte det heller...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag och Packe åker i morrn bitti, vårt första stopp blir Stockholm city, där ska vi råna en bank...sen cyklar vi vidare mot ehh...Uppsala där ska vi ta oss en smörgås på nått konditori...sen cyklar vi vidare...vart kan vi plocka upp dig?

Funny, ska du verkligen cykla ifrån polisen? :wacko:

Btw är du inte rädd för mygg o isbjörnar ;)

Du är modig du... ;)

Redigerad av Sirius
Länk till kommentar
Dela på andra sidor