Carolus XII rex suenica Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 patrik har ju slutat!! den lilla fitt ungen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 börjar på måndag tror jag eller så va det tisdag . börjar i en ny skola också . fast vi får låna en bärbar dator .asså vi får ta hem den å sånt män stannar hälre hemma ändå :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 irk, börjar på måndag !! ny skola uscha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 börjar på måndag tror jag eller så va det tisdag . börjar i en ny skola också . fast vi får låna en bärbar dator .asså vi får ta hem den å sånt män stannar hälre hemma ändå :'( Aha,, sådan har min brorsa också fått.. vad heter skolan du ska börja i?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Börjar på onsdag, skönt att första veckan bara är halv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 patrik har ju slutat!! den lilla fitt ungen! men vi kan ju ändå reta honom när vi ser honom i skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Börjar på torsdag, ny skola. NEEEEJ kom å tänka på läxor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Börjar på torsdag, ny skola. NEEEEJ kom å tänka på läxor så farligt är d inte...d e bara o göra d..d går fort sen e d klart..börjar på torsdag..aa skönt har bara 2 dagar sen e d helg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 patrik har ju slutat!! den lilla fitt ungen! Vårda ditt språk, unge man!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 jag börjar på onsdag! men då kanske jag har manson biljeter! då spelar det igen roll om jag går i skolan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 null vote eftersom jag börjar på torsdag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jontemad Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Ahhhh jag klarar inte av att ställa om tidsrytmen inför skolan (börjar på måndag).och för det andra så känns det inte lika jobbigt med skola om man börjar i mitten av veckan istället för början av den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Aha,, sådan har min brorsa också fått.. vad heter skolan du ska börja i?? den heter distra skola typ eller nått sånt. ere den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Börjar på tisdag Så jag tog FUCK skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Måndag.. GAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!! :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vampire Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Börjar på Onsdag.. På tok för tidigt tycker jag... :'( Börjar på Onsdag.. På tok för tidigt tycker jag... :'( håller med dig börjar då också buhäääääääää :'( :'( :'( :'( :'( skolan s*g*r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 hahahahaha fast tänk på att vi ska ha ludmilla och jan prutzkij och jag vi måste ju reta patric lite hahaha ska ni ha ludmilla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :'( Och jan rudski.. ingen av dom kan prata svenska!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Vårda ditt språk, unge man!!! Konstigt att ingen moderator reagerade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Börjar den 21, alltså nu på torsdag samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts