simon1583 Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Fan va kass poll, finns inte ens ett "nej". Jag börjar den 20:e, onsdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 :'( Ja :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 (redigerad) .. Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Jag börjar på Onsdag... Tycker det är rätt mycket ångest i denna poll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Om man ändå kunde få två dagar till :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Om man ändå kunde få två dagar till :'( :'( :'( Ja... :'( Eller varför inte 20... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Varför kan man inte lägga ner grundskolan, barn ska vara ute och leka!(=Kasta vattenballonger på bilar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 KUNDE INTE HA SAGT DET BÄTTRE SJÄLV, FUNNY!!! Börjar i ny skola på måndag. Amen... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Varför kan man inte lägga ner grundskolan, barn ska vara ute och leka!(=Kasta vattenballonger på bilar) Bra sagt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 (redigerad) nepp, kottar, det ar da dom far syk en fick mega damp och backade med gasen i botten, och bromsade sa att det slirade, gissa om vi sprang Redigerad 14 augusti, 2003 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simon1583 Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Jag ser faktiskt fram emot att börja skolan, men det brukar bara hålla i ungefär en vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Går inte i skit skolan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Och varför då då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Går inte i skit skolan! Fusk! Ska jag också börja med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Börjar på torsdag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Fast utan grundskolan så skulle vi väl inte haft några läkare, lärare brandmn osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 vet inte, om nån vecka tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Lite svårt att rösta här... Jag började igår... stackare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Och varför då då? Jag har aldrig lärt mig ngt i skolan.. Jag kan inte ens skillnaden på höger och vänster (inte politik alltså hållen).. och gånger tabellen kan jag inte heller ngt om. Visst jag ska väll gå ditt, men jag räknar inte med några förändringar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Jag har aldrig lärt mig ngt i skolan.. Jag kan inte ens skillnaden på höger och vänster (inte politik alltså hållen).. och gånger tabellen kan jag inte heller ngt om. Visst jag ska väll gå ditt, men jag räknar inte med några förändringar.. hahahahaha fast tänk på att vi ska ha ludmilla och jan prutzkij och jag vi måste ju reta patric lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts