Mr.KoreaMod Skrivet 9 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2002 var finns BF Injection???!!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 9 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2002 var finns BF Injection???!!? Den framträder efter att du gjort uppdraget Sayonara Salvatore...Den står parkerad utanför Misty`s lägenhet i Hepburn Heights... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2002 Den finns bara där mellan kl 19.00-00.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Finns BF Injection bara i röd lack förresten?? Har aldrig sett den i nån annan färg...när den står hos Joey e den ju blå.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Den finns i ett flertal olika färger, i mitt garage i SSV har jag en mörkblå BF Injection med gula kanter, ser jättesnyggt ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Kör den till import\export garage så och alla andra bilar (om du redan inte har gjort de) då kan du ju plocka ut bf i hur många färger spm helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Kör den till import\export garage så och alla andra bilar (om du redan inte har gjort de) då kan du ju plocka ut bf i hur många färger spm helst Men jag får den bara i röd hela tiden!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Men far på en pay n´spray då!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Men far på en pay n´spray då!!! Ja..en får väl göra de då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Jag har samma bf som Arvid skit snygg är riktigt stolt över den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Jag har samma bf som Arvid skit snygg är riktigt stolt över den.. Nu blev jag så sugen på att köra med min BF så jag måste sätta in GTA3-skivan på momangen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Nu blev jag så sugen på att köra med min BF så jag måste sätta in GTA3-skivan på momangen!! Jag är sugen på mat...så jag lämnar snart forumet ett tag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Jag e sugen på Heja björn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 jag me!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Nu har jag återvänt från bilturen med min snygga BF Injection! Här är två bilder från färden: Tidigt på morgonen gav jag mig av Två timmar senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 För fan Arvid installera en färg radar!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 För fan Arvid installera en färg radar!!! Inga mods förren jag klarat spelet 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Arvid!!! Ser ut som du hade en fartfylld biltur!! Ser ut som tredje världskriget!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts