rgames Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Hjälp!!! Jag har hittat hundra hidden packages och klarat sista uppdraget Men jag kan inte hitta secret vehicle :'( SNÄLLA HJÄLP MIG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Hjälp!!! Jag har hittat hundra hidden packages och klarat sista uppdraget Men jag kan inte hitta secret vehicle :'( SNÄLLA HJÄLP MIG! secret vehicle? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rgames Skrivet 14 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Det står om det i gta vc boken till ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Hunter menar du. Du hittar den på militärbasen lite norr om flygplatsen eller på helikopterplatan som finns så sydspetsen av den högra ön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rgames Skrivet 14 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Hunter menar du. Du hittar den på militärbasen lite norr om flygplatsen eller på helikopterplatan som finns så sydspetsen av den högra ön. Så det e hunter som är secret vehicle jag trodde det var en bil typ Tack Hultan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
totte Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 så tråkigt gjort av rockstar tycker jag... dom borde ha en grym bil med kulspruta eller nåt sånt schönt. huntern har man juh redan innan! blev sur? JA! raQzo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mrVercetti Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 d skulle va coolt, med en cammo patriot med kulspruter på taket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 d skulle va coolt, med en cammo patriot med kulspruter på taket. eller en TOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger| Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 ni har fel... Den Hunter som är inne på militärbasen får man inte av att ta alla 100 hidden packages... utan den får man när man har klarat alla uppdrag.... Det "secret vehicle" som ni pratar om är förvisso strids helikoptern Hunter... Men om du nu säger att du har hittat alla 100 hidden packages så ska den finns på ditt tak på din vackra Lyxvilla som liknar Scarface hus i filmen... för er som har sett den... Men som sagt, den ska finnas på ditt hustak på mittenön... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 hmm, lite fel. Har du hittat 100 hp så står den på militärbasen. Har du klarat storyn står den på militärbasen. Har du hittat 100 hp och klarat storyn så står den vid Ocean Beach. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Just det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Har hört att den står vid Ocean View när man har tagit 100 hp bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Har hört att den står vid Ocean View när man har tagit 100 hp bara. Nej, det är som BigBear säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Nej, det är som BigBear säger. mm, undra hur många som har förklarat det nu egentligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger| Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 bigbear har fel, om ni kollar på vad Hult har skrivit inne på tips på vc länken så står det t.o.m. att om man fixar 100 hp så står den vid Ocean Beach Mansion... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Ge dig, det är som BigBear säger!!! Har själv kollat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 oj vilken diskussion de blev om vad jag sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rocky Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Ja men Tiger| mongot vägrar ju inse fakta, bigbear har ju rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts