NooBeR Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 (redigerad) Jag har klurat i en vecka nu och kommit på varför mitt spel hakar sig, vad det e jag har gjort fel. jag har installerat en ny map och den var det fel på. Jag har kommit på att det är vissa filer jag behöver så om någon kunne zippa och lägga ut dom följande filerna få skulle jag bli jätte glad Fil;..................Stället där filen ligger; fronten2..........i Grand Theft Auto Vice City\models german.gxt......i Grand Theft Auto Vice City\TEXT MAIN.SCM.......i Grand Theft Auto Vice City\data misl.ipl............i Grand Theft Auto Vice City\data\maps Redigerad 14 augusti, 2003 av NooBeR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 (redigerad) har tagit ut alla filer utom " misl.ipl " som jag inte kan hitta, är det säkert att du har skrivit rätt namn på filen? ladda ner ( alla filer utom misl.ipl Redigerad 14 augusti, 2003 av Senitel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NooBeR Skrivet 14 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 (redigerad) ja men den kanske inte behövs men nu upp täckte jag en sak bridge.ipl i data/maps/bridge Redigerad 14 augusti, 2003 av NooBeR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts