EikichiOnizuka Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Jag skrattar när jag ser Arnold nu ju. Han är ju fet , eller vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Han är inte fet Det är muskler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EikichiOnizuka Skrivet 14 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 a men man ser ju inte magmusklerna längre! och kom inte och säg nått annat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Han är inte fet Det är muskler Har du inte sett hans bilringar han har i mellan filminspelningarna? EikichiOnizuka: Du kunde faktiskt ha skrivit i Vardagssnack istället för att skapa en ny topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chupaccabra Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Lite onödig tråd fast tänk också på att han är 55 år(tror jag) och inte 22 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EikichiOnizuka Skrivet 14 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Jamen ändå, den fetknoppen är fetare än Anton i min klass! Han väger typ 99 kilo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Muskler väger mer än fett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 det e väl för fan inte ditt problem om svartneger e tjock!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 hmm.. ja heter Anton... men ja ska börja ny skola... å ja e inte så himla fet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 hmm.. ja heter Anton... men ja ska börja ny skola... å ja e inte så himla fet Vad roligt. Förresten, Vad dålig du är på GTA VC och CS du blir söndersågad och skjuten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 det e väl för fan inte ditt problem om svartneger e tjock!! han kan ju inte vara vitneger precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Haha, vad har vi för nazister här egentligen!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Haha, vad har vi för nazister här egentligen!?! jadu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Har du inte sett hans bilringar han har i mellan filminspelningarna? EikichiOnizuka: Du kunde faktiskt ha skrivit i Vardagssnack istället för att skapa en ny topic. Aja... men i filmerna har han massor med muskler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
logik Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 he he... http://www.jibjab.com/default.asp?flash4=true Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Varenda Anton jag känner är fet utom en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts