Zane Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 nå vad tycker ni ska ha det på min nybeställda hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Jag tycker att phpBB är bättre tack vare att det är snabbare, inte lika många bilder som i invision power board. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 phpBB får min röst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Dom är ungefär lika bra. Enligt HotScripts är dock Invision Power Board lite bättre IPB = 4.69/5 (19691 röster) phpBB = 4.64/5 (50669 röster) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Dom är ungefär lika bra. Enligt HotScripts är dock Invision Power Board lite bättre IPB = 4.69/5 (19691 röster) phpBB = 4.64/5 (50669 röster) Hur kan Invision ha mer än php när php har 50 000 och invision bara 19 000? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 bättre snitt kanske.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Exakt, det är snitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 14 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 hmm jaja får behålla det om nån är intresserad av sidan så kan jag säga att den inte har öppnat än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Men jag fattar inte. Är rösterna hur många som har röstat att just det är bäst eller hur många som har varit med i omröstningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 phpbb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 14 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 till höger om alternativen står hur många som röstat på det alternativet strecken imitten gjorde jag som avgränsare men 2 mogna typer har röstat på dom längst ner står hur många röster det blir totalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 vi saknar detta uttrycket:http://tpc.plastpappa.com/forum/phpbb/images/smiles/icon_wink.gif (phpbb smilie) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 vi saknar detta uttrycket:http://tpc.plastpappa.com/forum/phpbb/images/smiles/icon_wink.gif (phpbb smilie) Nä... Den här är ju samma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 tycker inte jag... denna: ser mer tveksam ut, typ såhär: :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 vi saknar detta uttrycket:http://tpc.plastpappa.com/forum/phpbb/images/smiles/icon_wink.gif (phpbb smilie) den där älskar jag!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 den där älskar jag!! samam här, och denna: http://tpc.plastpappa.com/forum/phpbb/images/smiles/icon_lol.gif sen tycker jag nog även att denna: http://tpc.plastpappa.com/forum/phpbb/images/smiles/icon_redface.gif är bättre än denna: :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 14 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 hmm invison har väll copyright på sina smileys va? öppnar mitt forum ikväll om nån är intresserad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 hmm invison har väll copyright på sina smileys va? Jag antar det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Själv så röstade man på --------- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 (redigerad) Sorry Redigerad 14 augusti, 2003 av Sirius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts