xobos Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 När jag ska starta min saved file så hänger datorn sig. Men när jag provar med en annan saved file så funkar det. Vad kan det vara för fel plzz behöver lite hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 När jag ska starta min saved file så hänger datorn sig. Men när jag provar med en annan saved file så funkar det. Vad kan det vara för fel plzz behöver lite hjälp. har du bytt main.scm filen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xobos Skrivet 14 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 har du bytt main.scm filen? Nu fattar jag inte :\. Jag är en n00b på vice city Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Det finns en Main.scm fil i Vicecity/data, har du ändrat den eller laddat ner nån mod och bytt ut den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xobos Skrivet 14 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Det finns en Main.scm fil i Vicecity/data, har du ändrat den eller laddat ner nån mod och bytt ut den? Nej det har jag inte. Men det är bara min saved file som inte funkar dom andra funkar fint fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 hmm.. ner laddat eller? så var det på mitt tills jag köpte orginalet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xobos Skrivet 14 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 hmm.. ner laddat eller? så var det på mitt tills jag köpte orginalet... hmm. Vad kostar orginalet kanske springer och köper det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 hmm. Vad kostar orginalet kanske springer och köper det ca 499 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 (redigerad) pris: 418kr frakt: 29kr totalt: 449kr på http://www.tvspeloteket.com/ Fast om du ska köpa det i butik så kostar det väl 450-500:- Redigerad 14 augusti, 2003 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Ja då vet vi vad problemet är. KÖP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts