Pico Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 ja, det suger Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Upp till var och en Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Använder det inte, bryr mig inte! Vote: Null Vote! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Använder det inte, bryr mig inte! Vote: Null Vote! Wordpad! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 oops.. tryckte fel... 11 nej.. 3 på ja Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Det är jävligt dåligt. Min kompis laddade ner en skiva sen pajades hela datorn. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Tycker att kazaa funkar delvis bra, dock så måste man lära sig känna igen äkta (stavning?) vara och oäkta vara. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 använder inte kazaa! det får gärna stanna kvar, men det får också försvinna! Null vote! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Tycker att kazaa funkar delvis bra, dock så måste man lära sig känna igen äkta (stavning?) vara och oäkta vara. ja.. iböörjan laddade man ju ner filmer på 1-2 mb... när det igentligen skulle va 600mb.. oops.. warez varning Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Jaja, ibland kan det vara bra om man söker musik... Använder det iofs inte så ofta... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxter Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 (redigerad) Jag tycker / tyckte om Kazza men sedan jag fick massa virus genom Gator/gains (popup reklam) Så det är väll mest där för jag inte använder den.. Visst jag ladda bara låtar då jag endast hade 56k .. nu går det snabbare och finns bättre roligare lösning .. ***** Redigerad 14 augusti, 2003 av GTA3_PLAYER Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Lite mycke wares i denna tråden Maxter: det var inte meningen att man skulle tipsa om andra sätt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 tyckte om Kazza LOL @ KAZZA! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Jag tycker / tyckte om Kazza men sedan jag fick massa virus genom Gator/gains (popup reklam) Så det är väll mest där för jag inte använder den.. Visst jag ladda bara låtar då jag endast hade 56k .. nu går det snabbare och finns bättre roligare lösning .. ***** Herregud, den här tråden heter Bör KaZaa förbjudas, inte Tipsa andra om warez! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 jag tror nog att nästintill alla på forumet har någon form av warez på sin dator, och väldigt många har nog piratkopierat VC och gta3.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 jag tror nog att nästintill alla på forumet har någon form av warez på sin dator, och väldigt många har nog piratkopierat VC och gta3.. och vart vill du komma med det? att det ska förbjudas, eller inte? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Det är guld med kazaa. slippa betala dyra pengar för skivor man vill ha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Det är guld med kazaa. slippa betala dyra pengar för skivor man vill ha du kan reglerna låst! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts