guardian Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 när jag installerade ducati 966(ja, jag vet felstavat) så vart motorcyckeln mongo glo själv: http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload5/motorcyckel.jpg jag installerade som man ska tror jag jag tog bort pcj600.dff och *.txd och ersatte dom med ducati filerna i gta3.img alltså den är inte ful direkt men jag skulle hellre villja ha orginalet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 ändrat färgerna? i carcols Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 ändrat färgerna? i carcols Det ska funka ändå. jag har provat själv. Guardian: prova att byta ut txd filen en gång till. dff filen är i alla fall rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 vad är carcols? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 vad är carcols? Det är en fil i GTA VC\Data mappen där alla fordons färger står. Man ändrar även färgerna på fordorna där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts