Marquis Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 När jag har spelat in filmsnuttar med fraps i VC så står det fult rec när jag kollar på den sen i Windows Media Player (även i QuickTime). I alla andra VC filmer jag har sett så är det inte så fast det är samma filmstorlek (alltså oftast 640x480) En sak till då när jag ändå är igång: När man ska komprimera med VirtualDub, vad ska man kompirmera till för format (det man väljer på Video>Compression) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Skumt, "rec" ska väll bara synas när man spelar in, inte i själva filmen?! Vilket format du vill använda får du ju välja själv! Ett tips är att använda DivX, som har bra kvalitet men ändå gör filen mycket mindre! DivX finns att ladda ner här om du inte redan har gjort det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 När jag har spelat in filmsnuttar med fraps i VC så står det fult rec när jag kollar på den sen i Windows Media Player (även i QuickTime). I alla andra VC filmer jag har sett så är det inte så fast det är samma filmstorlek (alltså oftast 640x480) En sak till då när jag ändå är igång: När man ska komprimera med VirtualDub, vad ska man kompirmera till för format (det man väljer på Video>Compression) stäng av fraps när du kollar på filmen, så står det inte i hörnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 13 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 stäng av fraps när du kollar på filmen, så står det inte i hörnet när jag kollar på den i WMP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 ja, ha inte fraps på då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 14 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 ja, ha inte fraps på då det funkar inte det står ändå rec i hörnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 15 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 nån måset väl ha haft samma problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts