LeiF Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 när man väl har fastnat och blivit bra på på det så går det inte att ta sig ur det. Speciellt inte om man hittar en bra server där adminsarna e schyssta, alla vet vem man är och när förstaplatsen på top15 tillhör en själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Jag lirar CS men bara på Lan och med botar...jag har ju ingen snabb uppkoppling=( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 nej CS e skit dåligt. kräver inget tackar vet jag Medal of honor. nej Medal of honor e skit dåligt. kräver inget tacka vet jag BF1942. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 CS är ett helt klart bra spel roligt och tufft. Jag tycker att det är ett humör spel och det kan variera mellan mycket dåligt och faktiskt O vad jag är bra När jag börja spela CS så ägde min kompis mig totalt på alla banor, han tog sig tid att lära upp mig om det mesta vad man bör tänka på och Vapen i olika situationer. Så idag är jag Likvärdig med han kanske ibland bättre (enligt Kompisen) För många så är det endast springa, hoppas på tur och döda , Göma sig och hoppas att ingen hittar men . ja ni vet .. .men CS är mer en så ett strategiskt realistiskt krigsspel. (enligt mig) Jag har inte hittat CS1.6 Full bara betan .. Var hitta du den om den var full!?! Jag rösta :JA man måste tanka 1.6 via steam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 nej Medal of honor e skit dåligt. kräver inget tacka vet jag BF1942. kräver de inge?! mycke mer en CS kanske inte kräver nått på Gameboy nä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 nej Medal of honor e skit dåligt. kräver inget tacka vet jag BF1942. Ja, BF1942 är skitbra! Trodde inte det var så här många som var CS-galna här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 dom flesta spelar ju den där fjortis modden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts