NiKe-eKiN Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Rösta nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 CS suger! Det är fult, man kan knappt göra någonting (bara springa omkring och döda alla), tråkigt, etc, etc... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 spelar lite 1.6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Spelade väldigt mycket förr och tyckte att det var askul, det var det. men efter att spela nästan samma banor och med samma vapen (inkl. skins byten) så blir tröttsamt. Och som ovanstående sa så är det fult och enformigt. tacka vetja Day of defeat som är en av välgjordaste moddarna som finns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Spelade väldigt mycket förr och tyckte att det var askul, det var det. men efter att spela nästan samma banor och med samma vapen (inkl. skins byten) så blir tröttsamt. Och som ovanstående sa så är det fult och enformigt. tacka vetja Day of defeat som är en av välgjordaste moddarna som finns! Jo DoD e najsigt. Hade en clan på beta 3.1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Jo DoD e najsigt. Hade en clan på beta 3.1. Okej, 3.1 var bra men 1.0 är extremt bra, hoppas att dem gör ett dod till hl2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Okej, 3.1 var bra men 1.0 är extremt bra, hoppas att dem gör ett dod till hl2 Ja 1.0 är grymt! Hoppas jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 spelar lite sen tröttnar jag på det i en vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 äh...cs..suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Vote:Ja Spela lite igår faktist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 hoppas att dem gör ett dod till hl2 finns redan 2-3st WW2 mods till det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 ÖÖÖ den den därfrågan var lite konstig. "Ni som spelar CS,klicka ja eller nej" Vad ska man klicka på om man inte spelar CS??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 finns redan 2-3st WW2 mods till det Vad snackar du om? Det finns ju inga modar till hl2 än så länge eftersom att spelet inte har släppts än! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Vad snackar du om? Det finns ju inga modar till hl2 än så länge eftersom att spelet inte har släppts än! dom har börjat med moddar till HL2, förbereder och så.... Slutade spela CS för 1 månad sen, man tröttnar efter ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 ja spela 1.6 förut... men det krånglar bara väntar tills det släpps istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Jag börja spela idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 har tröttnat på skiten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 (redigerad) Vad snackar du om? Det finns ju inga modar till hl2 än så länge eftersom att spelet inte har släppts än! Jo, det går att göra mods till det redan och cs är sämst Redigerad 16 augusti, 2003 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxter Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 spelar lite 1.6 CS är ett helt klart bra spel roligt och tufft. Jag tycker att det är ett humör spel och det kan variera mellan mycket dåligt och faktiskt O vad jag är bra När jag börja spela CS så ägde min kompis mig totalt på alla banor, han tog sig tid att lära upp mig om det mesta vad man bör tänka på och Vapen i olika situationer. Så idag är jag Likvärdig med han kanske ibland bättre (enligt Kompisen) För många så är det endast springa, hoppas på tur och döda , Göma sig och hoppas att ingen hittar men . ja ni vet .. .men CS är mer en så ett strategiskt realistiskt krigsspel. (enligt mig) Jag har inte hittat CS1.6 Full bara betan .. Var hitta du den om den var full!?! Jag rösta :JA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 nej CS e skit dåligt. kräver inget tackar vet jag Medal of honor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts