Eddeman Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Den här buggen e riktigt skum... Om man har handgranater eller molotovs, ska man gå upp på ett högt ställe och hoppa ut i luften. Om man börjar trycka snabbt på skjutknappen hela tiden, så börjar man flyga! Det e lite kul tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Det visste nog alla om, ja! Det står på typ alla sidor som handlar om GTA-spelen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eddeman Skrivet 13 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Aha det visste jag inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Jag visste inte om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Jag visste inte om det. Va! Skämtar du? Det visste jag till och med innan jag köpte GTA2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Den bästa buggen av dem tycker jag, fanns t.o.m. på ps versionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Va! Skämtar du? Det visste jag till och med innan jag köpte GTA2... Nepp visste jag inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Den där saken är rätt kul... fas jag tror nästan dem gjort så medvetet för skojs skull! Roligt att flyga omkring till olika ställen man inte kan komma till i vanliga fall, och att polisen blir ganska rådlös om man är i luften... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Kom och tänka på en sak... Med hjälp av den buggen kanske man kan ta sig till fängelse-ön på andra banan? (Eller var det tredje banan?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Kom och tänka på en sak... Med hjälp av den buggen kanske man kan ta sig till fängelse-ön på andra banan? (Eller var det tredje banan?) Fängelset ligger på andra banan dvs. Resedential, och visst är det ett mycket enklare sätt att ta sig in...Men det går med bil också (man måste ha bra reflexer och tur ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Flyg till racerbanan vid scientists högkvarter istället, dit kan man bara komma genom att flyga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 coolt, visste inte om detta ska testa det senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Flyg till racerbanan vid scientists högkvarter istället, dit kan man bara komma genom att flyga. Racerbanan?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 den banan där man kör med taxin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 den banan där man kör med taxin det finns ju inte så mycket att göra där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Vet att den finns men funkar inte för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts