Hiden Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Är det nån som vet vad introlåten till Gothams Änglar heter? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Jag har inte 5:an så jag har aldrig sett serien. Men efter en sökning med google hittade jag: "Revolution" by Aimee Allen. Kan det vara det? Flyttar den till Grafik och Film för övriga diskussioner kring den här tv-serien! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
logik Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 (redigerad) Gothams Änglar suger Redigerad 14 augusti, 2003 av logik Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 (redigerad) Gothams Änglar suger och det gör du med funnylin Varför tycker du att han gör det? Redigerad 13 augusti, 2003 av TobbeH Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Gothams Änglar suger och det gör du med funnylin du har redan en varning för personangrepp, vill du ha en till? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Gothams Änglar suger och det gör du med funnylin Ska du säga din orelevanta figur! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 du har redan en varning för personangrepp, vill du ha en till? Ja, ge honom det... Btw, hur många varningar krävs det innan man bannas/hybernatas? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 man kan få upp till 5 varningar, vet ej vad som händer sen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Gothams Änglar suger och det gör du med funnylin Ehh...vad har jag gjort dig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 (redigerad) Gothams Änglar suger och det gör du med funnylin Jag skäms över att vara forummedlem när ni andra gör så där, logik... Banka dig i skallen som han på din avatar och bli lite trevlig, för Guds skull, det här är ett forum! Folk ska vara trevliga här annars kan du lika gärna logga ut... FÖR GOTT!!! EDIT @ Hiden: Aimee Allen har gjort två låter med "Revolution" i titeln: One Girl Revolution: ? I'd Start A Revolution: 03:20 Redigerad 13 augusti, 2003 av Pico Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hiden Skrivet 13 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 tack för hjälpen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
logik Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 okej det var inte jag! ibland loggar jag aldrig ut då gör min brorsa topicar med min användare Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 okej det var inte jag! ibland loggar jag aldrig ut då gör min brorsa topicar med min användare och du menar att vi skulle tro på det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
logik Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 det är sant :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chupaccabra Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 det är sant :'( Om det är nu sant varför byter du inte lösen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Om det är nu sant varför byter du inte lösen? Han sa att han inte loggade ut. Men jag tror inte på dig det minska logik. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Den här topicen leder nog ingen stans, vill ni diskutera den här serien(på ett seriöst sätt)får ni skapa en ny topic. Logik: Om det är som du säger får du i fortsättningen logga ur, för om det händer igen får du en varning! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts