Guest GTA MAN Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 JA e bara på första placet typ man ska gå och hamta nån jv*la grej till gubben i vapen affären men dom gubbarna som står och Lysnar på nån JV*LA Match upp täcker Mig hela tiden så ja bara döör :'( P.S Fusken funkar EJ :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jontemad Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Du ska vänta i i gången och när du hör att det jublar från radion så kommer den vaktande vakten att springa till radion och då kommer de båda vakterna ha ryggen mot dig.Då ska du springa till den vänstra eller den högra porten och gå in. (en av dom är låst) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest GTA MAN Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Thanks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest GTA MAN Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 New Problem Ja e På up Draget Loule´s Errande Man ska öpna ett kassa valav men hittar inte The combination Please Help me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jontemad Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Om det är på första inne i lagerlokalen på första nivån så ska du ta pluntan med sprit i som ligger på skrivbordet i samma rum som kassavalvet och sedan ge den till fyllot som man stöter på när man gått ner för den första trappan på första nivån när du gett honom spriten så ger han dig koden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest GTA MAN Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Neee :'( Jag menar När man ska bryta strömen till ett föråd så man kan gå in hamta lite gött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Neee :'( Jag menar När man ska bryta strömen till ett föråd så man kan gå in hamta lite gött Jag är inte säker på vilket ställe du menar, men om det är det jag tror att det är så har du väl med dig någon göööbe som ska spränga åt dig? Tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest GTA MAN Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Jag är inte säker på vilket ställe du menar, men om det är det jag tror att det är så har du väl med dig någon göööbe som ska spränga åt dig? Tror jag... Var finns denna gööbe??? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest GTA MAN Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Ingen Som vet (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts