minigun Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 när jag ändrar en textur och importerar den till spelet blir den konstig och färgerna fula..det är något med alphan va? den ska väl vara lika stor som texturen fast vit??? eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 ja, oftast!... men på tex. boxville ser alpha HELT annorlunda ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 13 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 ja, oftast!... men på tex. boxville ser alpha HELT annorlunda ut! helt annars ut, du menar att alla alphas inte ska vara vita? i vilka fall ska den inte vara helt vit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toidi Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 helt annars ut, du menar att alla alphas inte ska vara vita? i vilka fall ska den inte vara helt vit? på de texturer där inte hela den texturerade ytan skall vara texturerad som tex vind rutorna. på dem bildas ett mönster när de blir trasiga = en där alphan har nåt sorts mönster på typ kanske jag vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 13 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 okej, men om man väljer att exportera texture + alpha, då blir det en paint shop pro image, behöver man inte tänka på att importera alphan sedan opm man gör så? och vad ger det att exportera texture + alpha fast uppochner?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.