Marcus Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Jag har köpt Sunshine Autos, och ska ordna fram en golfbil (Caddy) Men jag kommer till golf bananoch där finns ingen. Var finns dom? /Marcus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Dom brukar åka omkring vid golfbanan, men det står alltid en golfbil parkerad i en buske vid fyren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marcus Skrivet 13 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 TACK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 jag tror att det blir mer trafikerat om man frigör minne innan man startar spelet, kanske därför det inte alltid finns golfbilar vid golfbanan? alltså för att man inte har så mycket ledigt minne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 jag tror att det blir mer trafikerat om man frigör minne innan man startar spelet, kanske därför det inte alltid finns golfbilar vid golfbanan? alltså för att man inte har så mycket ledigt minne? Nej, spelet gör golfbilarna mer sällsynta när man börjar med listorna. bara för att det ska bli svårare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 hehe...är det så Arvid?.. vet du hur ja gjorde dÅ?... kollade på gtasajten i förväg... vilka bilar man skulle ha... så sammlade ja in dom..... så var det lätt so men plätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 hehe...är det så Arvid?.. vet du hur ja gjorde dÅ?... kollade på gtasajten i förväg... vilka bilar man skulle ha... så sammlade ja in dom..... så var det lätt so men plätt Fusk! Själv fick man leta som en dåre efter alla bilar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
totte Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 jag å en polare klarade det på någon timma. den som vi hade mest problem med var sabre och washington.... OMG... sen när vi hittat dom kom dom överallt oavbrutet! raQzo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LeiF Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Virgo är i princip nästan omöjlig att hitta när man vill ha den. Den stog vid en parkeringsplats vid kl2 och precis när jag hittade en laggade datorn fast. omstart. Fick leta efter den i ungefär en halvtimme. Hittar den igen! Men vad händer om inte det sjäkvklara, ska precis köra in den i porten vid sunshine autos, då datorn hänger sig (jag borde hänga datorn). Hittar den igen och hinner spara! JAAA!!! Lillelillebror tjatar sig till att få spela vice city medans jag käkar lite. MEN, MEN, MEN. Han trycker på save game istället för load game och raderar sparfilen . Halvturligt nog hade jag bara virgo kvar på listan på en alternativ sparfil, men hade hittat ungefär 20st hidden packages! Gissa om han fick ont efter det här. Så nu har jag hittat alla bilarna på sunshine uppdragen, men inte hittat särskilt många hidden packages. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mrVercetti Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Virgo är i princip nästan omöjlig att hitta när man vill ha den. Den stog vid en parkeringsplats vid kl2 och precis när jag hittade en laggade datorn fast. omstart. Fick leta efter den i ungefär en halvtimme. Hittar den igen! Men vad händer om inte det sjäkvklara, ska precis köra in den i porten vid sunshine autos, då datorn hänger sig (jag borde hänga datorn). Hittar den igen och hinner spara! JAAA!!! Lillelillebror tjatar sig till att få spela vice city medans jag käkar lite. MEN, MEN, MEN. Han trycker på save game istället för load game och raderar sparfilen . Halvturligt nog hade jag bara virgo kvar på listan på en alternativ sparfil, men hade hittat ungefär 20st hidden packages! Gissa om han fick ont efter det här. Så nu har jag hittat alla bilarna på sunshine uppdragen, men inte hittat särskilt många hidden packages. oooh... d va ju inte bra... (haha) jag hade problem med Idaho, eftersom jag inte kunnde komma på alls vikken d va... sen såg jag den, och jag visste att d va den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
totte Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 haha, det låter som du hade det skitkul leif appropå hidden packages så blev jag så jävla besviken på fordonet man fick när man hade hittat alla 100.... mest tråkigt... håller någon med mig? raQzo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 haha, det låter som du hade det skitkul leif appropå hidden packages så blev jag så jävla besviken på fordonet man fick när man hade hittat alla 100.... mest tråkigt... håller någon med mig? raQzo Huntern äger ju, fast ett sikte för missilerna och dubbla kulsprutor hade varit ett plus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts