Jump to content

Caddy?Golfbanan?

Marcus
 Share

Recommended Posts

jag tror att det blir mer trafikerat om man frigör minne innan man startar spelet, kanske därför det inte alltid finns golfbilar vid golfbanan? alltså för att man inte har så mycket ledigt minne?

Nej, spelet gör golfbilarna mer sällsynta när man börjar med listorna. bara för att det ska bli svårare. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Virgo är i princip nästan omöjlig att hitta när man vill ha den.

Den stog vid en parkeringsplats vid kl2 och precis när jag hittade en laggade datorn fast.

omstart.

Fick leta efter den i ungefär en halvtimme. Hittar den igen! Men vad händer om inte det sjäkvklara, ska precis köra in den i porten vid sunshine autos, då datorn hänger sig (jag borde hänga datorn).

Hittar den igen och hinner spara! JAAA!!!

Lillelillebror tjatar sig till att få spela vice city medans jag käkar lite.

MEN, MEN, MEN. Han trycker på save game istället för load game och raderar sparfilen :angry: . Halvturligt nog hade jag bara virgo kvar på listan på en alternativ sparfil, men hade hittat ungefär 20st hidden packages! Gissa om han fick ont efter det här.

Så nu har jag hittat alla bilarna på sunshine uppdragen, men inte hittat särskilt många hidden packages.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Virgo är i princip nästan omöjlig att hitta när man vill ha den.

Den stog vid en parkeringsplats vid kl2 och precis när jag hittade en laggade datorn fast.

omstart.

Fick leta efter den i ungefär en halvtimme. Hittar den igen! Men vad händer om inte det sjäkvklara, ska precis köra in den i porten vid sunshine autos, då datorn hänger sig (jag borde hänga datorn).

Hittar den igen och hinner spara! JAAA!!!

Lillelillebror tjatar sig till att få spela vice city medans jag käkar lite.

MEN, MEN, MEN. Han trycker på save game istället för load game och raderar sparfilen :angry: . Halvturligt nog hade jag bara virgo kvar på listan på en alternativ sparfil, men hade hittat ungefär 20st hidden packages! Gissa om han fick ont efter det här.

Så nu har jag hittat alla bilarna på sunshine uppdragen, men inte hittat särskilt många hidden packages.

oooh... d va ju inte bra... (haha)

jag hade problem med Idaho, eftersom jag inte kunnde komma på alls vikken d va... sen såg jag den, och jag visste att d va den...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

haha, det låter som du hade det skitkul leif :wacko:

appropå hidden packages så blev jag så jävla besviken på fordonet man fick när man hade hittat alla 100.... -_- mest tråkigt... håller någon med mig?

raQzo

Huntern äger ju, fast ett sikte för missilerna och dubbla kulsprutor hade varit ett plus.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor